Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #23 - Nejlepší retenční kanály pro e-shopy

#23 - Nejlepší retenční kanály pro e-shopy

Obrázek epizody #23 - Nejlepší retenční kanály pro e-shopy

Poslechněte si podcast

14. 3. 2024

43 min

O epizodě podcastu

V této epizodě našeho podcastu se zaměřujeme na umění retence zákazníků. Řekneme si, jak mohou e-shopy udržet své zákazníky nejen spokojené, ale i loajální pomocí kombinace osvědčených technik a inovativních přístupů. Prozkoumáme význam personalizovaných emailů, SMS marketingu, věrnostních programů a dalších nástrojů, které mohou pomoci vytvořit silný vztah se zákazníky. Diskutujeme také o důležitosti budování komunity a vytváření obsahu, který zákazníky nejen zaujme, ale i inspiruje k opětovnému návratu. Poslechněte si tuto epizodu a získejte cenné informace a praktické tipy, které můžete ihned začít využívat pro zlepšení retence zákazníků ve vašem e-shopu, protože platí: 🏆 Loajální zákazník = výhra 🏆 ❤️ Sledujte nás: Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ Facebook: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ TikTok: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.tiktok.com/@socials_cz⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ LinkedIn: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ 💬 Čtěte náš blog: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠http://www.socials.cz/blog⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ 🚀 Zajímají vás možnosti spolupráce s námi? 👉🏼 ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠www.socials.cz/kontakt⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

V této epizodě našeho podcastu se zaměřujeme na umění retence zákazníků. Řekneme si, jak mohou e-shopy udržet své zákazníky nejen spokojené, ale i loajální pomocí kombinace osvědčených technik a inovativních přístupů.

Prozkoumáme význam personalizovaných emailů, SMS marketingu, věrnostních programů a dalších nástrojů, které mohou pomoci vytvořit silný vztah se zákazníky.

Diskutujeme také o důležitosti budování komunity a vytváření obsahu, který zákazníky nejen zaujme, ale i inspiruje k opětovnému návratu.

Poslechněte si tuto epizodu a získejte cenné informace a praktické tipy, které můžete ihned začít využívat pro zlepšení retence zákazníků ve vašem e-shopu, protože platí:

🏆 Loajální zákazník = výhra 🏆


❤️ Sledujte nás:

Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Facebook: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

TikTok: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.tiktok.com/@socials_cz⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

LinkedIn: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠


💬 Čtěte náš blog: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠http://www.socials.cz/blog⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠


🚀 Zajímají vás možnosti spolupráce s námi? 👉🏼 ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠www.socials.cz/kontakt⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Popis podcastu

Uřídit ziskovou firmu je náročné, tento podcast by vám s tím měl pomoci. 🚀 Jsme Socials, podnikatelům a majitelům firem pomáháme měnit návštěvníky webu v platící zákazníky pomocí výkonnostní reklamy na Facebooku, Instagramu, Google Ads, Skliku nebo zbožových srovnávačích. Daniel Bauer a Otakar Lucák spolu se svým týmem spravují milionové rozpočty desítkám klientů. V tomto podcastu získáte konkrétní tipy, zkušenosti z praxe a možná i pár překvapivých odhalení. Pokud si odsud odnesete cokoliv zajímavého, budeme moc rádi, když Socials Podcast doporučíte dál. Užijte si poslech!