Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #19 - Jak vyhodnocujeme výkonnostní kampaně

#19 - Jak vyhodnocujeme výkonnostní kampaně

Obrázek epizody #19 - Jak vyhodnocujeme výkonnostní kampaně

Poslechněte si podcast

8. 2. 2024

24 min

O epizodě podcastu

Dlouhodobý úspěch výkonnostních kampaní nespočívá pouze v jejich správném nastavení, ale primárně na jejich průběžné optimalizaci. Ať už se jedná o placené reklamy na Googlu či na Facebooku. K tomu, abyste mohli kampaně efektivně optimalizovat si je potřebujete správně vyhodnotit. V tomto podcastu se zaměříme na zásady a techniky, které v Socials používáme pro efektivní vyhodnocování kampaní. Velký důraz klademe na správné měření tržeb, které často získáváme z různých zdrojů, jako jsou Google Analytics 4,  administrace e-shopu či přímo z dat poskytnutých klientem. Klíčové je pracovat s daty, které jsou konzistentní a odrážejí skutečný finanční výkon kampaní. Více ale už v samotném podcastu, ENJOY! ❤️ Sledujte nás: Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠ Facebook: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠ TikTok: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.tiktok.com/@socials_cz⁠⁠⁠⁠⁠⁠ LinkedIn: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠ 💬 Čtěte náš blog: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠http://www.socials.cz/blog⁠⁠⁠⁠⁠⁠ 🚀 Zajímají vás možnosti spolupráce s námi? 👉🏼 ⁠⁠⁠⁠www.socials.cz/kontakt⁠⁠⁠

Dlouhodobý úspěch výkonnostních kampaní nespočívá pouze v jejich správném nastavení, ale primárně na jejich průběžné optimalizaci. Ať už se jedná o placené reklamy na Googlu či na Facebooku.

K tomu, abyste mohli kampaně efektivně optimalizovat si je potřebujete správně vyhodnotit. V tomto podcastu se zaměříme na zásady a techniky, které v Socials používáme pro efektivní vyhodnocování kampaní.

Velký důraz klademe na správné měření tržeb, které často získáváme z různých zdrojů, jako jsou Google Analytics 4,  administrace e-shopu či přímo z dat poskytnutých klientem. Klíčové je pracovat s daty, které jsou konzistentní a odrážejí skutečný finanční výkon kampaní.


Více ale už v samotném podcastu, ENJOY!


❤️ Sledujte nás:

Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Facebook: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠

TikTok: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.tiktok.com/@socials_cz⁠⁠⁠⁠⁠⁠

LinkedIn: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠


💬 Čtěte náš blog: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠http://www.socials.cz/blog⁠⁠⁠⁠⁠⁠


🚀 Zajímají vás možnosti spolupráce s námi? 👉🏼 ⁠⁠⁠⁠www.socials.cz/kontakt⁠⁠⁠

Popis podcastu

Uřídit ziskovou firmu je náročné, tento podcast by vám s tím měl pomoci. 🚀 Jsme Socials, podnikatelům a majitelům firem pomáháme měnit návštěvníky webu v platící zákazníky pomocí výkonnostní reklamy na Facebooku, Instagramu, Google Ads, Skliku nebo zbožových srovnávačích. Daniel Bauer a Otakar Lucák spolu se svým týmem spravují milionové rozpočty desítkám klientů. V tomto podcastu získáte konkrétní tipy, zkušenosti z praxe a možná i pár překvapivých odhalení. Pokud si odsud odnesete cokoliv zajímavého, budeme moc rádi, když Socials Podcast doporučíte dál. Užijte si poslech!