Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Jak přitáhnout zaměstnance v globálním korporátu? V Honeywellu se rozhodli jít cestou lokálních EVP!

smitio TALK

smitio

Zpravodajství

,

Technologické zprávy

Jak přitáhnout zaměstnance v globálním korporátu? V Honeywellu se rozhodli jít cestou lokálních EVP!

Obrázek epizody Jak přitáhnout zaměstnance v globálním korporátu? V Honeywellu se rozhodli jít cestou lokálních EVP!

Poslechněte si podcast

2. 4. 2024

37 min

EVP neboli Employee Value Proposition definuje unikátní hodnotu, kterou přináší firma zaměstnancům. Jedinečné atributy a výhody, které motivují stávající zaměstnance, aby ve firmě zůstali a zároveň lákají nové potenciální kolegy. Ve velkých mezinárodních firmách je EVP běžnou součástí HR strategie, avšak často je nastaveno globálně.

Přestože platí, že globální EVP je lepší než žádné EVP, je dobré si uvědomit, že to, co funguje/osloví zaměstnance v cizině, nemusí nutně oslovit lokální komunitu.


HR manažerka brněnského Honeywellu Markéta Dovrtělová a jejich PR Brand&Communication leader Petra Pacáková se podělily o svoje zkušenosti s nastavováním lokálních EVP, které následně doplnili ještě o regionální employer brandingovou kampaň.

Nechte se inspirovat :-)