
Jan Adámek: V realitách se v současné době točí strašně moc peněz

O epizodě podcastu
Jan Adámek před tím, než začal podnikat, šéfoval hotelu Jalta (od roku 2004). V roce 2010 odešel do vlastního. Začal se věnovat realitám a po pěti letech založil vlastní značku JAN Reality a společně s ní i JAN Hospitality, která se věnuje primárně hotelům. Právě v tomto odvětví chystá nové věci.
Jak se dostal k realitám? Jak vnímá současný realitní trh? Je v současné době realitní trh dospělý? Jak moc se dotkla pandemie jeho hotelnického bzynysu? Jak vnímá předělávání hotelů na byty a proč se tak podle něj děje?
Jan Adámek před tím, než začal podnikat, šéfoval hotelu Jalta (od roku 2004). V roce 2010 odešel do vlastního. Začal se věnovat realitám a po pěti letech založil vlastní značku JAN Reality a společně s ní i JAN Hospitality, která se věnuje primárně hotelům. Právě v tomto odvětví chystá nové věci.
Jak se dostal k realitám? Jak vnímá současný realitní trh? Je v současné době realitní trh dospělý? Jak moc se dotkla pandemie jeho hotelnického bzynysu? Jak vnímá předělávání hotelů na byty a proč se tak podle něj děje?
Popis podcastu
Slovo má je podcast o inspiraci. Každý týden si Petr Schwank zve na rozhovor přední české osobnosti z byznysu i veřejného života a probírá s nimi jejich cestu. Častokrát zazní příběhy, které jinde neuslyšíte. Součástí podcastu jsou i segmenty a hry s hosty a samozřejmě do podoby pořadu významně promlouváte i vy, naši posluchači. Máte na hosty otázku? Položte ji na webu slovo-ma.cz. Nechte se inspirovat a příjemný poslech!