Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody úzkosti, mindfulness + moje 101 tips

úzkosti, mindfulness + moje 101 tips

Obrázek epizody úzkosti, mindfulness + moje 101 tips

Poslechněte si podcast

22. 1. 2023

32 min

O epizodě podcastu

Rychlá seznamka: Je mi 25 let, jsem studentkou medicíny, absolventkou psychologie, djkou, ex-vlogerkou a foodblogerkou, sestrou, přítelkyní, dcerou, rakem (ve slunci), profesionálním hledačem second-hand kousků a entuziastickým multitaskingerem.
Kým však jsem, když všechny zmíněné role nechám stranou a zůstanu jen sama (se) sebou?
Téma úzkostí, se kterými jsem se minulý rok začala setkávat celkem intenzivně, v této epizodě probírám do větší hloubky. Zmiňuji i některé bio/psychologické souvislosti, které mi pomohly lépe uchopit, co se ve mně děje, když úzkost cítím. Zároveň sdílím svoje osobní tipy a takový 3krokový diy tutorial, který jsem se naučila následovat v situacích, kdy je toho na mě zkrátka moc.
Jo a mám nový tetování :D

Orientační body:
7:10 úzkost má pro každého jiný význam, ale základ je všude stejný
8:43 úzkosti a sebevědomí
11:56 mindfulness k lepšímu zvládání úzkostí
14:09 víra ve vlastní účinnost
16:25 úzkost jako kompas + spešl tip na podcast
19:15 můj 3krokový tutorial na úzkostné chvíle

Sledujte mě na instagramu
Poslechněte si, jak mixuju písničky a sledujte, kde se mnou budete moct tančit
Úvodní znělka by David Lindovsky
Cover photo by Tomáš Fiala
Cover art by Petr Menhart