Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Zachraňte nový nábytek

Poslechněte si podcast

14. 9. 2022

9 min

O epizodě podcastu

Vylepšete, prodejte, darujte. Těmito slovy prezentuje společnost IKEA svou novou kampaň Zachraň nábytek novým nápadem, jejímž cílem má být ukázat lidem, jak mohou využít starý nábytek. IKEA se, minimálně na první pohled, jeví jako společnost, jíž témata klimatické změny a udržitelnosti nejsou lhostejná, a podobných projektů má hned několik. Podporuje prodej nábytku z druhé ruky, snižuje plýtvání ve svých restauracích či poskytuje náhradní díly. Zmiňovaná kampaň tak působí jako další podařený krok na cestě k větší udržitelnosti. Bohužel se do její propagace vloudila chyba, která kazí její potenciál inspirovat. Článek si můžete přečíst v časopise Sedmá generace 4/2022 . Předplaťte si Sedmou generaci na https://sedmagenerace.cz/obchod/ .
Do kampaně Zachraň nábytek novým nápadem firmy IKEA se vloudila chyba.

Popis podcastu

Dvouměsíčník Sedmá generace vychází od roku 1991 s cílem reflektovat sociální a ekologické aspekty vývoje soudobé civilizace a zasazovat je do širších souvislostí, ať už politických, ekonomických či obecně kulturních. Název časopisu, který do roku 1997 vycházel jako Poslední generace, je symbolický. Inspirováni Velkým zákonem Irokézů jsme přesvědčeni o tom, že chceme-li jako lidstvo žít na této planetě ve spokojenosti a míru, musí naše jednání zohledňovat také potřeby našich potomků. A to i těch, kteří přijdou sedm generací po nás.