
Módní průmysl ve stínu války

Světoznámé módní značky mají na část veřejnosti větší dopad, než by se mohlo na první pohled zdát. Módní domy už dávno pouze neudávají současné trendy. Mají silný hlas a mohou ovlivňovat dění a náladu ve společnosti. Co když ale uprostřed nejprestižnější módní události roku vypukne válka?
Článek si můžete přečíst v časopise Sedmá generace 2/2022 .
Předplaťte si Sedmou generaci na https://sedmagenerace.cz/obchod/
Popis podcastu
Dvouměsíčník Sedmá generace vychází od roku 1991 s cílem reflektovat sociální a ekologické aspekty vývoje soudobé civilizace a zasazovat je do širších souvislostí, ať už politických, ekonomických či obecně kulturních.
Název časopisu, který do roku 1997 vycházel jako Poslední generace, je symbolický. Inspirováni Velkým zákonem Irokézů jsme přesvědčeni o tom, že chceme-li jako lidstvo žít na této planetě ve spokojenosti a míru, musí naše jednání zohledňovat také potřeby našich potomků. A to i těch, kteří přijdou sedm generací po nás.