Odlište se od ostatních obchodníků tím, že se umíte vyžvejknout. A kde jinde začít, než v nabídce.
Obchodní nabídka by měla být krátká. V druhé řadě by měla obsahovat šest základních stavebních prvků, o které se můžete opřít a díky kterým bude nabídka pro klienta srozumitelnější. O jaké prvky jde a jak můžete při vytváření nabídky ušetřit svůj čas, se dozvíte ve 116. díle Saleshero podcastu.
Pro více tipů nás sledujte na sociálních sítích:
🟦 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/saleshero
🎥 Youtube: https://www.youtube.com/@saleshero_cz
Odlište se od ostatních obchodníků tím, že se umíte vyžvejknout. A kde jinde začít, než v nabídce.
Obchodní nabídka by měla být krátká. V druhé řadě by měla obsahovat šest základních stavebních prvků, o které se můžete opřít a díky kterým bude nabídka pro klienta srozumitelnější. O jaké prvky jde a jak můžete při vytváření nabídky ušetřit svůj čas, se dozvíte ve 116. díle Saleshero podcastu.
Pro více tipů nás sledujte na sociálních sítích:
🟦 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/saleshero
🎥 Youtube: https://www.youtube.com/@saleshero_cz
Ponořte se s námi do vzrušujícího světa sales! Podcast pro vás připravují Alexander Raiman a Fares Měchura, koučové a sales odborníci.
Věříme v sílu znalostí a spolupráce, proto s vámi budeme sdílet své zkušenosti a zveme si inspirativní hosty. Naším posláním je pozvednout úroveň sales a umožnit vynikajícím produktům dosáhnout raketového růstu prodeje.
Sami to ale nezvládneme, potřebujeme vaši podporu! Připojte se k hnutí za lepší sales jednoduše tím, že se přihlásíte k odběru, dáte lajk epizodám a budete je sdílet se svou sítí.
Saleshero - Váš průvodce na cestě k mistrovství v sales