Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody S Accenture

Poslechněte si podcast

20. 10. 2021

46 min

O epizodě podcastu

Accenture - firma, kterou někteří počítají do velké čtyřky a jiní ne. Firma, která podle mě v Salesforce oblasti v Česku začala jako poslední z těch velkých. Firma, která má celosvětově nejvíc Salesforce certifikovaných lidí. Firma, která i v Česku vystřelila v počtu Salesforce lidí. Firma, která má i pár dalších zajímavostí, o kterých jsem se dozvěděl až z povídání s Honzou Malým. na Slovensku mají near-short centrum odkud už 12 let podporovali zahraniční trhy, ale teprve před třemi roky se začali věnovat lokálním projektů a vznikl zde Local Technology Salesforce Team; prodává se na základě vztahů, kontakt s klíčovými lidmi je důležitý; malé firmy jsou sice často rychlejší a flexibilnější, ale zase nemají dost často připravené procesy; Accenture je podle počtu Salesforce certifikací #1 celosvětově včetně 23 CTA, cca 40 % meziroční nárůst, lokálně je plán zdvojnásobit velikost; jsou schopni dodat end-to-end řešení, které nezahrnuje jenom Salesforce, ale i návazné technologie; Salesforce Industries (Vlocity) je zajímavá oblast, Accenture je jednou z firem, která investovala do vývoje tohoto produktu; Financial Service Cloud, Consumer Goods Cloud a další vertikální řešení jsou velmi zajímavá oblast pro budoucnost; na menší cloudy mají specializované týmy, které nejsou lokální, a ty spojují případně s lokálním týmem, který přináší znalost prostředí a případně jazyk; mají Strategy Consulting, který se účastní vlastně každého projektu a přináší znalost oboru, dokáží poradit klientovi s tím co chce; pomohou i s budováním Centre of Excellence a vést provoz i po skončení implementace, včetně třeba tvorby obsahu v Marketing Cloudu; off-shore/near-shore se začíná mixovat, někdo jde tam a někdo zase zpět, jsou schopni nabídnout obojí a zkombinovat to, včetně časových zón a různých jazyků; do mnohých nástrojů třetích stran i přímo investují případně je získávají jako součást akvizic; vzít lidi z jiných oborů a naučit je Salesforce je super cesta jak získat nové talenty; pokud chcete práci nebo implementovat Salesforce, určitě Honzovi zavolejte :-)

Accenture - firma, kterou někteří počítají do velké čtyřky a jiní ne. Firma, která podle mě v Salesforce oblasti v Česku začala jako poslední z těch velkých. Firma, která má celosvětově nejvíc Salesforce certifikovaných lidí. Firma, která i v Česku vystřelila v počtu Salesforce lidí. Firma, která má i pár dalších zajímavostí, o kterých jsem se dozvěděl až z povídání s Honzou Malým .

  • na Slovensku mají near-short centrum odkud už 12 let podporovali zahraniční trhy, ale teprve před třemi roky se začali věnovat lokálním projektů a vznikl zde Local Technology Salesforce Team;
  • prodává se na základě vztahů, kontakt s klíčovými lidmi je důležitý;
  • malé firmy jsou sice často rychlejší a flexibilnější, ale zase nemají dost často připravené procesy;
  • Accenture je podle počtu Salesforce certifikací #1 celosvětově včetně 23 CTA, cca 40 % meziroční nárůst, lokálně je plán zdvojnásobit velikost;
  • jsou schopni dodat end-to-end řešení, které nezahrnuje jenom Salesforce, ale i návazné technologie;
  • Salesforce Industries (Vlocity) je zajímavá oblast, Accenture je jednou z firem, která investovala do vývoje tohoto produktu;
  • Financial Service Cloud, Consumer Goods Cloud a další vertikální řešení jsou velmi zajímavá oblast pro budoucnost;
  • na menší cloudy mají specializované týmy, které nejsou lokální, a ty spojují případně s lokálním týmem, který přináší znalost prostředí a případně jazyk;
  • mají Strategy Consulting, který se účastní vlastně každého projektu a přináší znalost oboru, dokáží poradit klientovi s tím co chce;
  • pomohou i s budováním Centre of Excellence a vést provoz i po skončení implementace, včetně třeba tvorby obsahu v Marketing Cloudu;
  • off-shore/near-shore se začíná mixovat, někdo jde tam a někdo zase zpět, jsou schopni nabídnout obojí a zkombinovat to, včetně časových zón a různých jazyků;
  • do mnohých nástrojů třetích stran i přímo investují případně je získávají jako součást akvizic;
  • vzít lidi z jiných oborů a naučit je Salesforce je super cesta jak získat nové talenty;
  • pokud chcete práci nebo implementovat Salesforce, určitě Honzovi zavolejte :-)

Popis podcastu

Dění kolem Salesforce v Česku - rozhovory s partnery, zákazníky a další