![Obrázek epizody Hovory: "Udržet si zákazníka, je důležité, ale stejně tak zásadní je udržet si](https://i.actve.net/youradio_news/tracks/3/4/3482729faec06bb3fdf32096415bd378bcfbee00.png)
Hovory: "Udržet si zákazníka, je důležité, ale stejně tak zásadní je udržet si
![Obrázek epizody Hovory: "Udržet si zákazníka, je důležité, ale stejně tak zásadní je udržet si](https://i.actve.net/youradio_news/tracks_small/9/8/98e38eda3b71814284d4609815daea8ab8c9ad7b.png)
Poslechněte si podcast
1. 3. 2021
22 min
kvalitní personál" - říká špičkový šéfkuchař a specialista na asijskou kuchyni
Jiří Štift. Mluvit bude o tom, že sám jí většinou ve spěchu a ve stoje a večer
po desáté si doma namaže chleba. O tom, že v kuchyni musí každý zapomenout na
svoje ego a také o tom, že ještě před pár měsíci by ho ani ve snu nenapadlo,
že svým hostům bude dávat jídlo okénkem v krabičkách.