Po velmi obtížném období v souvislosti s pandemií, karanténou a učením na dálku se školy postupně částečně otvírají. Organizačně to není vůbec jednoduché ani pro žáky, ani pro samotné pedagogy. Před učitele je tak kladena další výzva: navázat na přetrženou nit ve vzdělávání. Konkrétní tipy, jak tímto obdobím co nejlépe projít, s námi dnes sdílí Kristýna Baumová a Eva Kováčová z Centra primární prevence při o. p. s. Magdaléna, které se tomuto tématu věnují ve sborníku technik pro třídnické hodiny v době po karanténě s názvem „Jsme z toho venku?“.
Po velmi obtížném období v souvislosti s pandemií, karanténou a učením na dálku se školy postupně částečně otvírají. Organizačně to není vůbec jednoduché ani pro žáky, ani pro samotné pedagogy. Před učitele je tak kladena další výzva: navázat na přetrženou nit ve vzdělávání. Konkrétní tipy, jak tímto obdobím co nejlépe projít, s námi dnes sdílí Kristýna Baumová a Eva Kováčová z Centra primární prevence při o. p. s. Magdaléna, které se tomuto tématu věnují ve sborníku technik pro třídnické hodiny v době po karanténě s názvem „Jsme z toho venku?“ .
Učení na dálku vytváří mnoho výzev nejen pro učitele, ale také děti a jejich rodiče. Jak často si uvědomujeme, že žádný učený z nebe nespadl? Informačními rozhovory s různými osobnostmi – odborníky, učiteli nebo i rodiči, chceme reagovat na současnou situaci ve společnosti a zejména pak ve školství a dodat všem ve vzdělávání trochu jistoty v čase, která je velmi nejistá. Moderují Jiří Vorlíček a Hana Mikulicová z Lipky – školského zařízení pro environmentální vzdělávání.