Při rozhovorech s učiteli se dozvídáme, že k hodnocení žáků na dálku přistupují různě. Někteří známkují tak jako dřív, jiní dávají jen jedničky, mnoho dalších zkouší slovní hodnocení a někteří raději nehodnotí vůbec. Dalo by se říct, že učitelé hledají cesty k novým přístupům k učení na dálku, při kterých současně překonávají mnoho překážek.
Jak a zda vůbec v současné situaci žáky hodnotit, jsme se zeptali Jany Kratochvílové, vedoucí katedry pedagogiky PedF MU se zkušeností z českého i zahraničního školství.
Při rozhovorech s učiteli se dozvídáme, že k hodnocení žáků na dálku přistupují různě. Někteří známkují tak jako dřív, jiní dávají jen jedničky, mnoho dalších zkouší slovní hodnocení a někteří raději nehodnotí vůbec. Dalo by se říct, že učitelé hledají cesty k novým přístupům k učení na dálku, při kterých současně překonávají mnoho překážek.
Jak a zda vůbec v současné situaci žáky hodnotit, jsme se zeptali Jany Kratochvílové, vedoucí katedry pedagogiky PedF MU se zkušeností z českého i zahraničního školství.
Učení na dálku vytváří mnoho výzev nejen pro učitele, ale také děti a jejich rodiče. Jak často si uvědomujeme, že žádný učený z nebe nespadl? Informačními rozhovory s různými osobnostmi – odborníky, učiteli nebo i rodiči, chceme reagovat na současnou situaci ve společnosti a zejména pak ve školství a dodat všem ve vzdělávání trochu jistoty v čase, která je velmi nejistá. Moderují Jiří Vorlíček a Hana Mikulicová z Lipky – školského zařízení pro environmentální vzdělávání.