Aktuální situace a výuka na dálku více než kdy jindy ohrožuje duševní zdraví dětí. V dnešní epizodě se zaměříme zejména na žáky, někteří se již částečně vracejí do škol, a také na jejich učitele. Jak posilovat na dálku školní a třídní klima? Jak podporovat pozitivní vztahy mezi žáky i mezi žáky a učiteli? A jak se připravit a dobře zvládnout zpětnou adaptaci na školu? Na tyto a další otázky odpovídá Anna Kubíčková z ČOSIV (České odborné společnosti pro inkluzivní vzdělávání).
Aktuální situace a výuka na dálku více než kdy jindy ohrožuje duševní zdraví dětí. V dnešní epizodě se zaměříme zejména na žáky, někteří se již částečně vracejí do škol, a také na jejich učitele. Jak posilovat na dálku školní a třídní klima? Jak podporovat pozitivní vztahy mezi žáky i mezi žáky a učiteli? A jak se připravit a dobře zvládnout zpětnou adaptaci na školu? Na tyto a další otázky odpovídá Anna Kubíčková z ČOSIV (České odborné společnosti pro inkluzivní vzdělávání).
Učení na dálku vytváří mnoho výzev nejen pro učitele, ale také děti a jejich rodiče. Jak často si uvědomujeme, že žádný učený z nebe nespadl? Informačními rozhovory s různými osobnostmi – odborníky, učiteli nebo i rodiči, chceme reagovat na současnou situaci ve společnosti a zejména pak ve školství a dodat všem ve vzdělávání trochu jistoty v čase, která je velmi nejistá. Moderují Jiří Vorlíček a Hana Mikulicová z Lipky – školského zařízení pro environmentální vzdělávání.