
Martin Kůs: Vuch letos cílí na půlmiliardový obrat. Brand je to jediné, co ve výsledku máte

Původně vystudoval architekturu, ale pak začal prodávat oblečení z cizích e-shopů. Dnes je Martin Kůs spoluzakladatelem módní značky Vuch, která letos cílí na 500 milionů obratu. Třicet procent z toho by rádi získali ze zahraničních trhů.
O čem jsme si povídali:
- Úvod :-) (00:00)
- První vydělané peníze (00:30)
- Cestování v mládí (06:00)
- Studium architektury a tvorba grafiky (08:00)
- Přeprodávání oblečení (12:50)
- Jak vznikal Vuch? (21:10)
- Jak nakopnout růst? (36:00)
- Jednání s investory (42:50)
- Hledání nových příležitostí (47:30)
- Marketing módní značky (50:20)
- Kamenné prodejny a jak se buduje retail (56:30)
- Expanze do zahraničí (59:45)
Popis podcastu
Tam, kde ostatní podcasty o podnikání začínají, my končíme :-) Honza Korbel a Lukáš Konarovský, zakladatelé Fakturoidu, si povídají se zajímavými lidmi z českého byznysu, kteří vzpomínají na to, jak vypadaly skutečné začátky jejich podnikání: první nápady, strachy, úspěchy i neúspěchy. Každý díl je plný praktických tipů, strategií a osvědčených rad, které vám pomohou rozjet vaši vlastní firmu. A nezáleží na tom, zda jste začínající podnikatel, nebo zkušený veterán. Protože podnikatel je hrdina 💪