
Kateřina Kadlecová (USSPA): Vířivku si musíte osahat. Showroomy jsou důležité i v digitální době

První peníze si vydělala tenisem, dnes Kateřina Kadlecová vede jednu z nejdéle fungujících evropských firem na výrobu vířivek. Do dalšího dílu Robotího podcastu ji pozval Lukáš Konarovský, aby se s ní bavil o rodinném podnikání, o tom, proč showroomy nikdy nezmizí, i o tom, co všechno musí zvládnout vířivka, která má vydržet 20 let.
O čem jsme si povídali?
- Pozdravy :-) (00:00)
- První vydělané peníze (01:00)
- Jak ze zážitku vznikly vířivky (04:00)
- Jak se vířivky prodávaly v 90. letech? (08:30)
- Marketing v 90. letech (11:30)
- Showroomy (15:10
- Jak se změnily vířivky? (17:00)
- Jak se předává firma? (22:15)
- Jeden produkt, nebo široký záběr? (27:00)
- Řízení firmy a vedení lidí (29:00)
- Jak funguje servis po prodeji? (33:45)