
Česko brzdí kult levných věcí, říká místopředsedkyně asociace designu Kateřina Kadlecová

Největším problémem České ekonomiky je to, že nenabízí přidanou hodnotu, tvrdí místopředsedkyně asociace průmyslového designu a majitelka firmy USSPA Kateřina Kadlecová. Není to podle ní jenom dědictvím devadesátých let, kdy jsme jako země vydělávali na levné pracovní síle. Ale i celkovým nastavením společnosti, která chce levné produkty, slevy a spokojí se s nižší kvalitou. Pak odpouští nekvalitu i sama sobě a nemá ambici nabízet světu nejlepší. Jak to změnit? Co by pro to měly dělat firmy a co vláda? Jak se daří českému průmyslovému designu? A co by mělo být “brandem” naší země? Na to všechno odpovídá Kateřina Kadlecová v podcastové sérii Hospodářských novin s názvem reVize Česka. Ta navazuje na úspěšnou jarní konferenci, uspořádanou v partnerství s podnikatelskou iniciativou Druhá ekonomická transformace, která sdružuje významné tuzemské byznysmeny a chce pomoci změnit republiku v dalších třech dekádách v otevřenou a úspěšnou zemi.
Popis podcastu
Podcast HN o současnosti a budoucnosti české ekonomiky s těmi, kteří ji opravdu tvoří. Byznysmeni, politici, ekonomové a manažeři se zamýšlejí nad tím, jak tuzemskou ekonomiku a celou společnost zlepšit. Ve spolupráci s 2. ekonomickou transformací dáváme dohromady ty nejlepší speakery a řešíme s nimi také aktuální témata.