Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Zážitek, data a budoucnost retailu

Zážitek, data a budoucnost retailu

Obrázek epizody Zážitek, data a budoucnost retailu

Poslechněte si podcast

29. 4. 2025

55 min

O epizodě podcastu

Jak se mění role nákupních center a co dnes opravdu funguje v retail marketingu? Karolína Šustrová z Westfield Rise (URW) vysvětluje, jak pomocí dat, umělé inteligence a chytrého cílení pomáhá tato inovační platforma nejen značkám, ale i samotným nákupním centrům zvyšovat výkonnost, příjmy a relevanci v očích zákazníků.V podcastu se dozvíte, jak se dají monetizovat návštěvníci přímo v místě nákupu a proč jsou právě oni ideální cílovou skupinou pro značky a agentury. Vysvětlíme, jak funguje sběr dat o pohybu a chování zákazníků v centru, jak se tato data vyhodnocují a jak z nich mohou partneři těžit při plánování marketingových kampaní. Řeč přijde také na ESG iniciativy a rostoucí důraz na udržitelnost v retailu, na význam 4hvězdičkové certifikace nákupních center pro kvalitu služeb a spokojenost návštěvníků i na nové trendy, které přicházejí ze západu – například začlenění zdravotní péče do prostoru obchodních center.

Jak se mění role nákupních center a co dnes opravdu funguje v retail marketingu? Karolína Šustrová z Westfield Rise (URW) vysvětluje, jak pomocí dat, umělé inteligence a chytrého cílení pomáhá tato inovační platforma nejen značkám, ale i samotným nákupním centrům zvyšovat výkonnost, příjmy a relevanci v očích zákazníků.


V podcastu se dozvíte, jak se dají monetizovat návštěvníci přímo v místě nákupu a proč jsou právě oni ideální cílovou skupinou pro značky a agentury. Vysvětlíme, jak funguje sběr dat o pohybu a chování zákazníků v centru, jak se tato data vyhodnocují a jak z nich mohou partneři těžit při plánování marketingových kampaní. Řeč přijde také na ESG iniciativy a rostoucí důraz na udržitelnost v retailu, na význam 4hvězdičkové certifikace nákupních center pro kvalitu služeb a spokojenost návštěvníků i na nové trendy, které přicházejí ze západu – například začlenění zdravotní péče do prostoru obchodních center.

Popis podcastu

V podcastu Retail Minutes vyzpovídá Tomáš Míček inspirativní hosty ze světa maloobchodu nebo ty, kteří jej formují. Ekonomické faktory, význam marketingu nebo trend umělé inteligence. Každý měsíc nové téma ze zákulisí maloobchodu. Podcast Retail Minutes je projektem Asociace nákupních center.