Ceny potravin dál rostou, zákazníci sahají po levnějších privátních značkách a věrnostní programy jsou často jediným způsobem, jak nakoupit za přijatelnou cenu. Kdo za to může – řetězce, dodavatelé, nebo stát?S Tomášem Prouzou, prezidentem Svazu obchodu a cestovního ruchu, rozebíráme vývoj českého maloobchodu v roce 2024, výhled na rok 2025, výsledky Retail Indexu i ziskovost zahraničních řetězců v Česku. Řeč přijde také na cenové následování, falešné slevy, modernizaci obchodů a věrnostní programy. Věnujeme se i tématu neférové konkurence ze strany některých zahraničních e-shopů, které často obcházejí evropská pravidla a získávají tím nelegitimní výhodu vůči českým obchodníkům.
Ceny potravin dál rostou, zákazníci sahají po levnějších privátních značkách a věrnostní programy jsou často jediným způsobem, jak nakoupit za přijatelnou cenu. Kdo za to může – řetězce, dodavatelé, nebo stát?
S Tomášem Prouzou, prezidentem Svazu obchodu a cestovního ruchu, rozebíráme vývoj českého maloobchodu v roce 2024, výhled na rok 2025, výsledky Retail Indexu i ziskovost zahraničních řetězců v Česku. Řeč přijde také na cenové následování, falešné slevy, modernizaci obchodů a věrnostní programy. Věnujeme se i tématu neférové konkurence ze strany některých zahraničních e-shopů, které často obcházejí evropská pravidla a získávají tím nelegitimní výhodu vůči českým obchodníkům.
V podcastu Retail Minutes vyzpovídá Tomáš Míček inspirativní hosty ze světa maloobchodu nebo ty, kteří jej formují. Ekonomické faktory, význam marketingu nebo trend umělé inteligence. Každý měsíc nové téma ze zákulisí maloobchodu.
Podcast Retail Minutes je projektem Asociace nákupních center.