Hostem třetího dílu podcastu Retail Minutes je Marko Blaževič z řetězce rychlého občerstvení Popeyes. O tento řetězec se smaženým kuřetem je od jeho otevření v Česku obrovský zájem.
V epizodě Marek popisuje, jak se nová značka rychlého občerstvení uvádí na trh a čím si vysvětluje to, že se na Popeyes stojí pořád fronty. Prozradil také, jak to mají s konkurencí a kde otevřou další pobočky.
Jaký mají u nás s tímto řetězcem cíl? Jak probíhá nábor zaměstanců? A jak to všechno souvisí s Burger Kingem?
Hostem třetího dílu podcastu Retail Minutes je Marko Blaževič z řetězce rychlého občerstvení Popeyes. O tento řetězec se smaženým kuřetem je od jeho otevření v Česku obrovský zájem.
V epizodě Marek popisuje, jak se nová značka rychlého občerstvení uvádí na trh a čím si vysvětluje to, že se na Popeyes stojí pořád fronty. Prozradil také, jak to mají s konkurencí a kde otevřou další pobočky.
Jaký mají u nás s tímto řetězcem cíl? Jak probíhá nábor zaměstanců? A jak to všechno souvisí s Burger Kingem?
V podcastu Retail Minutes vyzpovídá Tomáš Míček inspirativní hosty ze světa maloobchodu nebo ty, kteří jej formují. Ekonomické faktory, význam marketingu nebo trend umělé inteligence. Každý měsíc nové téma ze zákulisí maloobchodu.
Podcast Retail Minutes je projektem Asociace nákupních center.