Jan Kotrbáček se již více než 23 let věnuje retailu pod hlavičkou Cushman & Wakefield a tak bychom těžko hledali člověka, který toho o obchodních centrech a retailových značkách ví více.V rozhovoru odhalujeme, jak si nákupní centra udržují tři generace zákazníků a jaký potenciál mají nové značky na trhu. Zjistíte, proč je revitalizace obchodních center klíčová, jak se vybírají značky a co stojí za úspěchem obchodů. Rozebíráme také trendy v módě, zábavě a aktuální stav food hallů v Česku.
Jan Kotrbáček se již více než 23 let věnuje retailu pod hlavičkou Cushman & Wakefield a tak bychom těžko hledali člověka, který toho o obchodních centrech a retailových značkách ví více.V rozhovoru odhalujeme, jak si nákupní centra udržují tři generace zákazníků a jaký potenciál mají nové značky na trhu. Zjistíte, proč je revitalizace obchodních center klíčová, jak se vybírají značky a co stojí za úspěchem obchodů. Rozebíráme také trendy v módě, zábavě a aktuální stav food hallů v Česku.
V podcastu Retail Minutes vyzpovídá Tomáš Míček inspirativní hosty ze světa maloobchodu nebo ty, kteří jej formují. Ekonomické faktory, význam marketingu nebo trend umělé inteligence. Každý měsíc nové téma ze zákulisí maloobchodu.
Podcast Retail Minutes je projektem Asociace nákupních center.