Co začalo jako studentský projekt, se stalo úspěšnou franšízovou sítí. Hostem Retail Minutes je Jan Hummel, zakladatel ovocných barů Fruitisimo. Probrali jsme, jak se značka vyvinula za 21 let. Jak obchodní centra pomohla k expanzi, proč si vybrali tento model a jak pracují s dodavateli pro zajištění čerstvosti? Jan zmínil spolupráci s franšízanty a to, jak se dostali do hypermarketů a jakou novinku připravují.
Jak Fruitisimo expanduje do obchodních center po celé Evropě? Kdo vymýšlí názvy drinků a recepturu? A jak vidí zákazníka a jeho zážitek?
Co začalo jako studentský projekt, se stalo úspěšnou franšízovou sítí. Hostem Retail Minutes je Jan Hummel, zakladatel ovocných barů Fruitisimo. Probrali jsme, jak se značka vyvinula za 21 let. Jak obchodní centra pomohla k expanzi, proč si vybrali tento model a jak pracují s dodavateli pro zajištění čerstvosti? Jan zmínil spolupráci s franšízanty a to, jak se dostali do hypermarketů a jakou novinku připravují.
Jak Fruitisimo expanduje do obchodních center po celé Evropě? Kdo vymýšlí názvy drinků a recepturu? A jak vidí zákazníka a jeho zážitek?
V podcastu Retail Minutes vyzpovídá Tomáš Míček inspirativní hosty ze světa maloobchodu nebo ty, kteří jej formují. Ekonomické faktory, význam marketingu nebo trend umělé inteligence. Každý měsíc nové téma ze zákulisí maloobchodu.
Podcast Retail Minutes je projektem Asociace nákupních center.