
Online chaos: Jak udržet aktuálnost a přehlednost webu a dalších komunikačních kanálů

O epizodě podcastu
?️ Podcast o online marketingu a podnikání
Často se setkávám s tím, že když mě zákazníci přizvou jako externího markeťáka, abych jim pomohl sjednotit jejich aktivity na internetu, celá vnější prezentace firmy už neodpovídá tomu, co aktuálně dělají. Prostě se jim to všechno časem nějak vymklo z ruky a to, co jde o jejich firmě na internetu najít už není pravda. Někdy to jen zestárne, že na to neměli čas a jindy je to důsledek chaotické správy obsahu v průběhu mnoha let. Publikovalo a doplňovalo se jen nárazově, když bylo něco nového a zapomínali vše vnímat jako celek. A mají chaotický pelmel neaktuálních a zbytečných informací, ve kterém je těžké se vyznat.
V tomto díle se dozvíte mimo jiné, že:
✅ řešením chaotického webu nemusí být nutně nové stránky,
✅ jak je důležitý pravidelný pohled zvenčí,
✅ jak si můžete sami jednou za čas zkontrolovat, zda je vše aktuální,
✅ že je střídmost vhodná také u používaných nástrojů,
✅ a že i vyhodnocování vašich aktivit na internetu by mělo být jednoduché.
Správa webu a online marketing obecně je proces. Práce s informacemi je stálá, ať už přidáváte, upravujete, nebo odebíráte obsah. Zlepšování a úpravy jsou totiž běžnou součástí tohoto procesu.
⚠️ Pokud byste chtěli dostávat pravidelné tipy a rady o tom, jak začít s online marketingem svépomocí, přihlaste se k jejich odběru na stránkách www.samsobemarketerem.cz . Jednou za dva týdny vám pošlu email s praktickými tipy, které budete schopni sami hned aplikovat do praxe.
? Více se o mně dozvíte na mém webu https://www.devenio.cz
? Jestli máte chuť, můžete mi napsat zpětnou vazbu třeba na LinkedInu nebo na podcast@janbarborik.cz.
🎙️ Podcast o online marketingu a podnikání
Často se setkávám s tím, že když mě zákazníci přizvou jako externího markeťáka, abych jim pomohl sjednotit jejich aktivity na internetu, celá vnější prezentace firmy už neodpovídá tomu, co aktuálně dělají. Prostě se jim to všechno časem nějak vymklo z ruky a to, co jde o jejich firmě na internetu najít už není pravda. Někdy to jen zestárne, že na to neměli čas a jindy je to důsledek chaotické správy obsahu v průběhu mnoha let. Publikovalo a doplňovalo se jen nárazově, když bylo něco nového a zapomínali vše vnímat jako celek. A mají chaotický pelmel neaktuálních a zbytečných informací, ve kterém je těžké se vyznat.
V tomto díle se dozvíte mimo jiné, že:
✅ řešením chaotického webu nemusí být nutně nové stránky,
✅ jak je důležitý pravidelný pohled zvenčí,
✅ jak si můžete sami jednou za čas zkontrolovat, zda je vše aktuální,
✅ že je střídmost vhodná také u používaných nástrojů,
✅ a že i vyhodnocování vašich aktivit na internetu by mělo být jednoduché.
Správa webu a online marketing obecně je proces. Práce s informacemi je stálá, ať už přidáváte, upravujete, nebo odebíráte obsah. Zlepšování a úpravy jsou totiž běžnou součástí tohoto procesu.
⚠️ Pokud byste chtěli dostávat pravidelné tipy a rady o tom, jak začít s online marketingem svépomocí, přihlaste se k jejich odběru na stránkách www.samsobemarketerem.cz . Jednou za dva týdny vám pošlu email s praktickými tipy, které budete schopni sami hned aplikovat do praxe.
💻 Více se o mně dozvíte na mém webu https://www.devenio.cz
📨 Jestli máte chuť, můžete mi napsat zpětnou vazbu třeba na LinkedInu nebo na podcast@janbarborik.cz.