Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Kdo je vašim zákazníkem? Rozdíl mezi B2B a B2C (a co to znamená).

Kdo je vašim zákazníkem? Rozdíl mezi B2B a B2C (a co to znamená).

Obrázek epizody Kdo je vašim zákazníkem? Rozdíl mezi B2B a B2C (a co to znamená).

Poslechněte si podcast

27. 4. 2023

19 min

O epizodě podcastu

?️ Podcast o online marketingu a podnikání

Když začínám spolupráci s novým klientem, zajímám se o to, jak má postavené své podnikání, jaké produkty nebo služby nabízí a hlavně komu. Kdo je jeho zákazník. Ono totiž při plánování marketingu - a to nejen na internetu - hraje důležitou roli, jestli cílíte na firemního zákazníka nebo na koncového spotřebitele. V dnešním díle se pokusím co nejpřehledněji popsat, v čem se to liší. A co je naopak stejné pro oba typy zákazníků.

Dozvíte se:

✅ Co to je B2C a kdo to je koncový zákazník

✅ Co to je B2B a kdo to je firemní zákazník

✅ Co mají společného

✅ V čem se liší

✅ Příklady z praxe B2B a B2C prodeje (a marketingu)

✅ Komunikační kanály pro jednotlivé skupiny

✅ A že je to pokaždé vlastně úplně jiné a nic není jasně dané.


"Vždy poskytujte hodnotu. Hodnota buduje důvěru. Jakmile tuto důvěru získáte, máte možnost něco prodat." - Mike Volpe


⚠️ Pokud byste chtěli dostávat pravidelné tipy a rady o tom, jak začít s online marketingem svépomocí, přihlaste se k jejich odběru na stránkách www.samsobemarketerem.cz . Jednou za dva týdny vám pošlu email s praktickými tipy, které budete schopni sami hned aplikovat do praxe.


? Více se o mně dozvíte na mém webu www.devenio.cz

? Jestli máte chuť, můžete mi napsat zpětnou vazbu třeba na LinkedInu nebo na podcast@janbarborik.cz .

🎙️ Podcast o online marketingu a podnikání

Když začínám spolupráci s novým klientem, zajímám se o to, jak má postavené své podnikání, jaké produkty nebo služby nabízí a hlavně komu. Kdo je jeho zákazník. Ono totiž při plánování marketingu - a to nejen na internetu - hraje důležitou roli, jestli cílíte na firemního zákazníka nebo na koncového spotřebitele. V dnešním díle se pokusím co nejpřehledněji popsat, v čem se to liší. A co je naopak stejné pro oba typy zákazníků.

Dozvíte se:

✅ Co to je B2C a kdo to je koncový zákazník

✅ Co to je B2B a kdo to je firemní zákazník

✅ Co mají společného

✅ V čem se liší

✅ Příklady z praxe B2B a B2C prodeje (a marketingu)

✅ Komunikační kanály pro jednotlivé skupiny

✅ A že je to pokaždé vlastně úplně jiné a nic není jasně dané.


"Vždy poskytujte hodnotu. Hodnota buduje důvěru. Jakmile tuto důvěru získáte, máte možnost něco prodat." - Mike Volpe


⚠️ Pokud byste chtěli dostávat pravidelné tipy a rady o tom, jak začít s online marketingem svépomocí, přihlaste se k jejich odběru na stránkách www.samsobemarketerem.cz . Jednou za dva týdny vám pošlu email s praktickými tipy, které budete schopni sami hned aplikovat do praxe.


💻 Více se o mně dozvíte na mém webu www.devenio.cz

📨 Jestli máte chuť, můžete mi napsat zpětnou vazbu třeba na LinkedInu nebo na podcast@janbarborik.cz .

Popis podcastu

Toužíš po vlastním podnikání a chceš proniknout do tajů online marketingu? Podcast pro všechny, kdo mají chuť učit se a zkoušet věci na vlastní kůži. Pomůžu ti s orientací v záplavě odborných informací na internetu. Naučím tě základy, se kterými nastartuješ své podnikání na internetu. Čeká tě srozumitelné propojení businessu a marketingu, podané jednoduše a prakticky. Čerpám ze své mnohaleté praxe marketéra na volné noze. Pro více tipů se přihlas k odběru newsletteru na www.samsobemarketerem.cz