
Kdo je to PPC specialista? Rozhovor s Janem Vašíčkem

Online marketing je velmi široký pojem a zahrnuje spoustu oborů a činností. Rozhodl jsem se pozvat si do studia před kameru několik hostů, kteří se živí online marketingem na volné noze, aby o své práci povídali. Můžeš se tak těšit na povídání s copywriterem, grafikem, SEO specialistou a nebo dneska se specialistou na internetovou reklamu.
Mým dnešním hostem je Honza Vašíček , který se věnuje online marketingu a zejména PPC reklamám. Pracoval mj. v Seznamu jako optimalizátor PPC kampaní, pak v agenturách jako specialista na Facebook reklamu i jako marketing teamleader. Teď pracuje na volné noze.
🎙️ V rozhovoru se dozvíš:
-
Co to je vlastně PPC (pay per click)?
-
Jak se Honza stal specialistou na internetovou reklamu?
-
Co PPC specialista vlastně dělá?
-
Jaké nástroje používá pro svou práci?
-
Cookies lišta - k čemu je a jak ji správně nastavit?
-
Problémy a chytáky při nastavování reklamy
-
Spolupráce s PPC specialistou v průběhu kampaně
-
Vyhodnocování spolupráce s PPC specialistou
-
Kolik stojí reklama na internetu a jak se platí za práci PPC specialisty?
-
Jde garantovat výsledky kampaní?
-
Jak začít s PPC svépomocí?
-
V čem je přidaná hodnota PPC specialsty jako odborníka?
- Na co si dávat pozor?
🧭 Některé nástroje, které v rozhovoru zmiňujeme:
-
https://analytics.google.com
-
https://lookerstudio.google.com
-
https://ads.google.com/
-
https://www.sklik.cz/
✉️ Pokud chceš dostávat pravidelné tipy, jak dělat online marketing svépomocí, přihlas se k jejich odběru na stránkách www.samsobemarketerem.cz . Jednou za dva týdny ti pak pošlu e-mail s praktickými tipy, které můžeš hned aplikovat do praxe. 🗂️ Navíc tam najdeš i archiv všech předchozích e-mailů, tento podcast i další bonusový obsah.