
Hesla a přístupy: Zbytečné starosti, kterým se dá předejít

O epizodě podcastu
?️ Podcast o online marketingu a podnikání
Dnešní povídání bude o heslech a přístupech k nejrůznějším službám a jak si ušetřit naprosto zbytečné starosti. Co chvíli totiž s klienty řeším, že z nejrůznějších důvodů přišli o přístup k některé službě, kterou využívají. Jsou to pak často zbytečné tahanice, kterým se dalo předejít.
Stává se pomalu normou, že pokud na internetu využíváte nějakou službu, bývá napsaná na jeden hlavní účet, ke kterému si pak můžete přizvat spolupracovníky, nad jejichž právy máte plnou kontrolu. Ve chvíli, kdy jim chcete možnosti přihlášení upravit si to pak kdykoliv můžete udělat sami. Kde to takhle jde, dělejte to prosím. Bývá to samozřejmostí u sociálních sítí, inzertních platforem, v administraci webhostingu i webových stránek nebo e-shopu.
Je pochopitelné, že pokud se tomu nevěnujete, nemáte šanci spoustu věcí domyslet do důsledků hned na začátku a pokud vám to nikdo neřekne, ani vás nenapadne, že je něco špatně. Přeji i vám narazit jen na férové dodavatele a nemuset nic z toho řešit.
Rozeberu nejčastěji řešené situace, kdy lidé nemají přístupy nebo na ně někdo touto formou vyvíjí nátlak:
? Přístupy k doméně a webhostingu
? Přístupy k sociálním sítím a účtům služeb
? Přístupy na web a e-shop
⚠️ Pokud byste chtěli dostávat pravidelné tipy a rady o tom, jak začít s online marketingem svépomocí, přihlaste se k jejich odběru na stránkách https://www.samsobemarketerem.cz . Jednou za dva týdny vám pošlu email s praktickými tipy, které budete schopni sami hned aplikovat do praxe.
? Více se o mně dozvíte na mém webu https://www.devenio.cz
? Jestli máte chuť, můžete mi napsat zpětnou vazbu třeba na LinkedInu nebo na podcast@janbarborik.cz .
🎙️ Podcast o online marketingu a podnikání
Dnešní povídání bude o heslech a přístupech k nejrůznějším službám a jak si ušetřit naprosto zbytečné starosti. Co chvíli totiž s klienty řeším, že z nejrůznějších důvodů přišli o přístup k některé službě, kterou využívají. Jsou to pak často zbytečné tahanice, kterým se dalo předejít.
Stává se pomalu normou, že pokud na internetu využíváte nějakou službu, bývá napsaná na jeden hlavní účet, ke kterému si pak můžete přizvat spolupracovníky, nad jejichž právy máte plnou kontrolu. Ve chvíli, kdy jim chcete možnosti přihlášení upravit si to pak kdykoliv můžete udělat sami. Kde to takhle jde, dělejte to prosím. Bývá to samozřejmostí u sociálních sítí, inzertních platforem, v administraci webhostingu i webových stránek nebo e-shopu.
Je pochopitelné, že pokud se tomu nevěnujete, nemáte šanci spoustu věcí domyslet do důsledků hned na začátku a pokud vám to nikdo neřekne, ani vás nenapadne, že je něco špatně. Přeji i vám narazit jen na férové dodavatele a nemuset nic z toho řešit.
Rozeberu nejčastěji řešené situace, kdy lidé nemají přístupy nebo na ně někdo touto formou vyvíjí nátlak:
🔐 Přístupy k doméně a webhostingu
🔐 Přístupy k sociálním sítím a účtům služeb
🔐 Přístupy na web a e-shop
⚠️ Pokud byste chtěli dostávat pravidelné tipy a rady o tom, jak začít s online marketingem svépomocí, přihlaste se k jejich odběru na stránkách https://www.samsobemarketerem.cz . Jednou za dva týdny vám pošlu email s praktickými tipy, které budete schopni sami hned aplikovat do praxe.
💻 Více se o mně dozvíte na mém webu https://www.devenio.cz
📨 Jestli máte chuť, můžete mi napsat zpětnou vazbu třeba na LinkedInu nebo na podcast@janbarborik.cz .