
#18 Rebranding, akvizice a miliardové plány. Co se děje uvnitř Shoptetu?

V téhle epizodě Reels Talk byAndré jsem vyzpovídal Iva Mrenu – CMO Shoptetu, člen širšího vedení firmy a člověk, který u firmy prošel vším od slovenského projektu až po řízení celého marketingu. Jeho cesta začala úplně jinak: neúspěšným skateshopem, několika špatnými rozhodnutími a návratem do agenturního života.
Dnes má na starost jeden z největších e-commerce projektů v Česku i na Slovensku a stojí za zásadními kroky Shoptetu:
rebrandingem, rozvojem brandu, marketingovou strategií i přechodem firmy pod Team Blue.
Co dalšího se v rozhovoru dozvíš?
👉 Jaké chyby udělal při svém podnikání a proč mu došly peníze
👉 Jak se z agentur dostal do vedení Shoptetu
👉 Proč se rebranding Shoptetu protáhl a co by dnes udělal jinak
👉 Co přinesla akvizice od Team Blue a jak náročné bylo vyjednávání
👉 Jak Shoptet pracuje s brandem, komunitou a eventy jako je Reshopper
👉 Proč je networking součástí každé kariéry — i když si to někteří neuvědomují
👉 Jak vidí budoucnost e-commerce a moderní pracovní modely
Celý rozhovor je velmi otevřený a nabízí vhled do zákulisí jedné z nejviditelnějších firem české e-commerce.
Dej vědět v komentáři, co tě zaujalo nejvíc. 💪