
Outdoorová reklama má své nezastupitelné místo v reklamě, tvrdí obchodní ředitel firmy euroAWK

O epizodě podcastu
Trh s outdoorovou reklamou poklesl mezi roky 2019 a 2020 zhruba o dvacet procent, přiznává Aleš Jeřábek, obchodní ředitel společnosti euroAWK, která patří mezi hlavní lídry na českém trhu. O podobná čísla klesl i zájem o reklamní plochy této firmy. „Nebudu zastírat, že v situaci, jaká je, je obsazenost a vyprodanost našich ploch nižší, než bývala v minulých letech,“ připouští Jeřábek.
Trh s outdoorovou reklamou poklesl mezi roky 2019 a 2020 zhruba o dvacet procent, přiznává Aleš Jeřábek, obchodní ředitel společnosti euroAWK, která patří mezi hlavní lídry na českém trhu. O podobná čísla klesl i zájem o reklamní plochy této firmy. „Nebudu zastírat, že v situaci, jaká je, je obsazenost a vyprodanost našich ploch nižší, než bývala v minulých letech,“ připouští Jeřábek.
Všechny díly podcastu Řečí peněz můžete pohodlně poslouchat v mobilní aplikaci mujRozhlas pro Android a iOS nebo na webu mujRozhlas.cz .
Všechny díly podcastu Řečí peněz můžete pohodlně poslouchat v mobilní aplikaci mujRozhlas pro Android a iOS nebo na webu mujRozhlas.cz .
Popis podcastu
Přední čeští ekonomové glosují aktuální nejen ekonomické události, které hýbou naší i světovou společností.
Všechny díly podcastu Řečí peněz můžete pohodlně poslouchat v mobilní aplikaci mujRozhlas pro Android a iOS nebo na webu mujRozhlas.cz .
Všechny díly podcastu Řečí peněz můžete pohodlně poslouchat v mobilní aplikaci mujRozhlas pro Android a iOS nebo na webu mujRozhlas.cz .