Liberální demokracie prohrává, lidé jí nerozumí. Volby vyhrávají manipulátoři, míní marketér Šemelák
Poslechněte si podcast
19. 9. 2021
25 min
O epizodě podcastu
Prošel celou řadou českých i zahraničních marketingových agentur. Marketing jej živí, ale reklama štve. Jak je to možné? I na to se svého hosta zeptal Robert Břešťan.
Na jedné straně populisté, na té druhé teoretizující intelektuálové. Tak popisuje současnou politiku nejen v Česku, ale i kdekoliv jinde Milan Šemelák, zkušený marketér a copywriter. Za dvě základní komunikační emoce v politickém marketingu považuje touhu a strach. „Barack Obama to se svým ‚yes, we can‘ postavil na touze. Lidé po tom toužili a chtěli s ním jít. Ale to je jeden z mála,“ připomíná heslo bývalého amerického prezidenta.
Všechny díly podcastu Řečí peněz můžete pohodlně poslouchat v mobilní aplikaci mujRozhlas pro Android a iOS nebo na webu mujRozhlas.cz .
Všechny díly podcastu Řečí peněz můžete pohodlně poslouchat v mobilní aplikaci mujRozhlas pro Android a iOS nebo na webu mujRozhlas.cz .