„Když se otevřely kluby po lockdownech, lidé se začali chovat odlišně. Lidé potřebují, aby ta hudba byla okamžitě super, a když není, tak stráví celou noc venku na cigárku nebo na baru. Kvůli tomu jsou všude ty remixy,“ vysvětluje změny v klubové scéně hudební dramaturgyně Tasya Nafigina.Chybí DJ setům promyšlená dramaturgie? Proč se kluby bojí nechat hrát DJstvo zajímavé a alternativní věci? Co může pomoci zvýšit návštěvnost v klubech? Poslechněte si RANT Prostoru, kde se dozvíte také to, proč je důležité vrátit soustředění a pozornost i na klubový parket.Tasya Nafigina je členkou kolektivu Lunchmeat Festivalu, hudební dramaturgyní festivalu Mezipatra, DJka a osvětlovačka.#Perspectives
„Když se otevřely kluby po lockdownech, lidé se začali chovat odlišně. Lidé potřebují, aby ta hudba byla okamžitě super, a když není, tak stráví celou noc venku na cigárku nebo na baru. Kvůli tomu jsou všude ty remixy,“ vysvětluje změny v klubové scéně hudební dramaturgyně Tasya Nafigina.
Chybí DJ setům promyšlená dramaturgie? Proč se kluby bojí nechat hrát DJstvo zajímavé a alternativní věci? Co může pomoci zvýšit návštěvnost v klubech? Poslechněte si RANT Prostoru, kde se dozvíte také to, proč je důležité vrátit soustředění a pozornost i na klubový parket.
Tasya Nafigina je členkou kolektivu Lunchmeat Festivalu, hudební dramaturgyní festivalu Mezipatra, DJka a osvětlovačka.
#Perspectives
RANT Prostoru je nový audioformát revue Prostor s údernými, vypointovanými a autentickými výpověďmi na témata, které vás štvou. Rant Prostoru je zaměřený na generaci lidí do třiceti let. Ti jsou mj. i jako hosté zváni, aby otevřeně kritizovali problémy současného světa dotýkajících se jejich životů. S moderátory podcastu Hanou Trojánkovou Biriczovou nebo Šimonem Holým se vždy pokusí najít nebo navrhnout také řešení.