
213. Ranní rychlovka - I hater je fanoušek aneb jak pracovat s negativitou a zpětnou vazbou

Zjišťujete, jak se vypořádat s negativní zpětnou vazbou a hejtem, které jsou stálou součástí našeho života? Už nemusíte pátrat dál. V tomto díle s vámi budu sdílet osvědčené rady a strategie, jak rozlišit mezi konstruktivní kritikou a zbytečnými negativními komentáři. Naučte se, jak nejen vydržet negativní reakce, ale jak je můžete obrátit ve svůj prospěch, ať už jde o vaše podnikání nebo osobní rozvoj. Detailně prozkoumáme, jaká zpětná vazba může být užitečná a jakou je lepší ponechat bez odezvy, aby vaše energie směřovala správným směrem.V druhém díle se potom ponoříme do rolí marketingových oddělení při řešení negativních komentářů a významu pochopení emocí zákazníků. Budeme rozebírat, proč je někdy na místě zanechat negativní hodnocení veřejně viditelná a jak tato autenticita může posílit důvěru v značku. Zároveň probereme, jak přistupovat k hejtu s respektem a jak lze pozitivním přístupem transformovat vztahy a dokonce z kritiků udělat fanoušky. Vyzbrojte se nástroji, které vám pomohou stát se výjimečnými, aniž by vás zatěžovaly negativní ohlasy.
Popis podcastu
Ranní rychlovka je podcast a blog orientovaný na oblast přímého prodeje, marketingu a vedení lidí. V první sérii (2016-2021) bylo natočeno celkem 200 epizod, které byly vysílány vždy živě na facebookové stránce Jiří Šedek. A nyní po 2 letech spouštíme druhou sérii!