
Každý autor je osobnost a musí být vidět, říká šéfredaktorka webu Heyfomo

O epizodě podcastu
Anglická zkratka FOMO (fear of missing out) v sobě schovává druh úzkosti, kde má osoba strach, že o něco přichází. Tomu se na webu Heyfomo předchází. ,,Už na začátku jsme nastavili pravidlo, že autor musí být vidět. Pro mě je velmi důležité šířit autora jako osobnost. Ať si čtenář spojí autora s textem. Můžou ho pak sledovat na sociálních sítích a sledovat jeho názory. V době influencerů je nejlepší mít spojitost rovnou s autorem, než s celým médiem,” popisuje filozofii webu Heyfomo Karolína Čumriková.
Celý web má pravidla stejná jako jakékoliv noviny, hlavně pravdivě informovat. Po půl roce fungování zpravodajského webu pro mladé se otvírá příležitost i pro osobnější texty jako jsou glosy nebo komentáře. ,,Snažíme se být objektivní a nestranní obzvlášť u politických témat. Informovat a nedávat nikam osobní názor. Myslím si ale, že v některých věcech je osobní názor důležitý, takže je přidáváme jako glosy nebo komentáře. Kdyby někdo napsal něco hodně kontroverzního, nebo něco, co se dotýká práce, tak to řešit budeme. Zatím se nic takového nestalo,” říká Karolína Čumriková, která byla ranním hostem na Rádiu ZET.
Více o fungování webu a náboru mladých talentů si poslechněte v celém rozhovoru:
Popis podcastu
Rozhovory se zajímavými lidmi na aktuální téma na Rádiu ZET.