
Dvacet minut Radiožurnálu: Jahn ze Škoda Auto: Spalovací motory chceme tak dlouho, jak bude možné

O epizodě podcastu
Automobilka Škoda Auto vloni zvýšila provozní zisk o 30 procent a stala se čtvrtou nejprodávanější značkou osobních aut v Evropě. Dají se podobná čísla udržet i v dalších letech? Budou se u nás vyrábět auta se spalovacími motory i po roce 2035? A jak by na český automobilový průmysl mohla dopadnout americká cla? Moderuje Tomáš Pancíř.
Automobilka Škoda Auto vloni zvýšila provozní zisk o 30 procent a stala se čtvrtou nejprodávanější značkou osobních aut v Evropě. „Zpomalení evropské ekonomiky dopadá na celý průmysl, ale Česko je trošku ‚bílá vrána’ a v tom velmi náročném prostředí se nám zatím daří,“ říká v pořadu Dvacet minut Radiožurnálu Martin Jahn, člen představenstva Škoda Auto zodpovědný za oblast prodeje a marketingu a prezident Sdružení automobilového průmyslu.
Popis podcastu
Zpravodajství a publicistika.