00:00
Jak rychle přicházejí texty; profil hosta a zahájení
01:04
Sto zvířat, profil a krátká ukázka písně
01:48
Tvorba pro neznámé interprety; Čert ví proč (Navarová), film (Roman Vávra), hudba (Petr Ostrouchov)
02:36
Touha potkat Marii Rottrovou a obdiv k ní
03:00
Píseň Cesta pro Marii Rottrovou; minisérie Zrádci (Viktor Tauš) a ukázky
03:47
Akademický zájem o Belkovy texty; zlidovění a Dáma s čápem; ukázky
05:14
Naslouchání ulici: Diktafon, anekdota o dvojčatech; psaní v tramvaji i na poradách
06:45
Vlivy: Felix Slováček (sax), Jiří Suchý; šok z Mišíka a přesah ke Kainarovi a Hrabětovi
07:34
Text Destiláty pro Vladimíra Mišíka (album Vteřiny, měsíce a roky)
08:05
Ivan Mládek a nedostatek humoru v českém popu
08:41
Psaní pro zpěvačky a psaní „za postavu“; přizpůsobení jazyka; rukopis u Sto zvířat
09:56
Divadlo a film: podpora příběhu a nutnost číst scénář
10:17
Personifikace: Nástěnka v manželské poradně; inspirace „barovou lavicí“ a osobní zkušenosti s manželstvím
12:08
Pořadí vzniku: u Sto zvířat většinou text-first (≈85 %); výjimky Petr Ostrouchov, spolupráce s Michalem Dvořákem; preference text-first
13:15
Seberecyklace témat a nové formulace
13:35
Rané psaní: dětské „romány“ a sbírka inspirovaná Fráňou Šrámkem
14:08
Spolupráce s Lucií přes Lucii Bílou (Úplně nahá); napsal 8–9 textů
14:55
Textová lapálie s „psími hovíny“ a nutnost přepisu
15:26
Vznik a úspěch Vivaldiana: od výchovného koncertu k multimediální show, investice Michala Dvořáka
16:26
Umělá inteligence jako nástroj na hinty vs. potřeba tajemna a iracionality v poezii
17:44
Rýmovník u muzikálů; AI jako oponent a generátor motivů
18:35
Samouk a výuka na VŠ komunikačních dovedností; proč skončil
19:35
Kariéra: učitel, Liduška, 26 let v reklamě; podobnost mentálních procesů
20:20
Reklama učí škrtat: podstata dobrého psaní je škrtání
20:54
Školní song jako ukázka; nepíše do šuplíku, textařina jako svátek
21:42
Čemu se vyvarovat: banální rýmy stejného tvaru a délky
22:03
Kdy je text hotový: fyzický signál, pravidlo „přes noc“ a finální úpravy