
Quest: Vývoj her je dřina s nejasným výsledkem, říká Martin Klíma z Warhorse

Do nového Questu za námi přišli dva vzácné hosty. Do studia přijal pozvání producent Martin Klíma ze studia Warhorse, který nedávno vstoupil do síně slávy českých herních vývojářů. Tak jsme si s ním popovídali o tom, jaké to bylo vyvíjet hry na konci 90. let a jaké to je dnes. A s Adamem Zámečníkem, recenzentem ze serveru Hrej.cz, rozebíráme, proč by Divinity: Original Sin 2 mělo zajímat všechny fanoušky RPG her.
Popis podcastu
Hrajete hry? Nebo jste je třeba kdysi hráli, a teď nevíte, kde s nimi znovu začít? Ať už spadáte do jakékoliv kategorie, pořad Quest si dal za cíl vás jejich světem provést.
Všechny díly podcastu Quest můžete pohodlně poslouchat v mobilní aplikaci mujRozhlas pro Android a iOS nebo na webu mujRozhlas.cz .
Všechny díly podcastu Quest můžete pohodlně poslouchat v mobilní aplikaci mujRozhlas pro Android a iOS nebo na webu mujRozhlas.cz .