Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Quest: Vývoj her je dřina s nejasným výsledkem, říká Martin Klíma z Warhorse

Quest

Český rozhlas

Volnočasové

,

Dům a zahrada

Quest: Vývoj her je dřina s nejasným výsledkem, říká Martin Klíma z Warhorse

Obrázek epizody Quest: Vývoj her je dřina s nejasným výsledkem, říká Martin Klíma z Warhorse

Poslechněte si podcast

14. 9. 2018

38 min

Do nového Questu za námi přišli dva vzácné hosty. Do studia přijal pozvání producent Martin Klíma ze studia Warhorse, který nedávno vstoupil do síně slávy českých herních vývojářů. Tak jsme si s ním popovídali o tom, jaké to bylo vyvíjet hry na konci 90. let a jaké to je dnes. A s Adamem Zámečníkem, recenzentem ze serveru Hrej.cz, rozebíráme, proč by Divinity: Original Sin 2 mělo zajímat všechny fanoušky RPG her.