![Obrázek epizody Quest: Vývoj her je dřina s nejasným výsledkem, říká Martin Klíma z Warhorse](https://i.actve.net/youradio_news/shows/global_wide.png)
Quest: Vývoj her je dřina s nejasným výsledkem, říká Martin Klíma z Warhorse
![Obrázek epizody Quest: Vývoj her je dřina s nejasným výsledkem, říká Martin Klíma z Warhorse](https://i.actve.net/youradio_news/tracks_small/2/4/242ed36eba4460417b378b6ad9e917c000ebc466.png)
Poslechněte si podcast
14. 9. 2018
38 min
Do nového Questu za námi přišli dva vzácné hosty. Do studia přijal pozvání producent Martin Klíma ze studia Warhorse, který nedávno vstoupil do síně slávy českých herních vývojářů. Tak jsme si s ním popovídali o tom, jaké to bylo vyvíjet hry na konci 90. let a jaké to je dnes. A s Adamem Zámečníkem, recenzentem ze serveru Hrej.cz, rozebíráme, proč by Divinity: Original Sin 2 mělo zajímat všechny fanoušky RPG her.