00:00
Reklama
00:21
Hodnoty a důvěra: co lidem chybí, kdo budí důvěru (Petr Pavel)
01:13
Rámec rozhovoru a představení šetření Seznam Zpráv
02:02
Nálada společnosti a směřování ČR; úvod k datům
03:09
Semantický diferenciál: obraz ČR (prozápadní, demokratická vs. chudá, nestabilní, korupce)
04:35
Krizová chronologie: covid – inflace – válka a vnímaná nestabilita
05:59
Volba proti vládě vs. šance vládního bloku; potenciál kampaní
07:08
Účast a nevoliči: vzdělání, socioekonomické postavení, rezignace
09:34
Sociální sítě a „nepřijdu volit“: zveličený obraz, návrat voličské zodpovědnosti
10:22
Mobilizační témata: zdravotnictví, potraviny, bydlení, korupce, energetika
11:51
Proměna témat: růst důrazu na zdravotnictví, potraviny; efektivita státu a digitalizace
12:39
Geopolitika: více Západ vs. neutralita; odmítnutí „slovenské“ cesty, vzor Švýcarsko
14:37
„Anti-Fiala“ pětkrát silnější než „anti-Babiš“; obavy z koalic ANO se Stačilo!/SPD
16:14
Dopad kauz: Čapí hnízdo, Dozimetr, Bitcoin; zapomínání, odpouštění a „ambasadoři“ ANO
18:20
Předvolební koalice: celkový postoj veřejnosti a odlišnosti voličů SPOLU vs. SPD/Stačilo!
19:52
ČSSD a spojení se Stačilo!: nespokojenost voličů s kampaní/vyjednáváním
20:53
Politická kultura: úpadek důvěry od opoziční smlouvy; poptávané hodnoty a důvěra v prezidenta
23:10
Swingující (12 %) a nerozhodnutí voliči; význam mobilizace/demobilizace
24:33
Co hýbe rozhodováním: mediální debaty mladých, door-to-door; menší vliv rodiny/přátel
25:34
Odhad účasti 60–65 % (≈62 %); kde se projeví rezignace
26:16
Kde mobilizovat a co čekat od korespondenční volby ze zahraničí (≈24 tisíc)
27:18
„Hlad“ po nové straně (≈20 %) a jeho limity; závěrečné poděkování