Ve světě obchodních vztahů slyšíme větu “Je to příliš drahé” až moc často. Ne vždycky je to ale způsobeno samotnou cenou. Někdy klient prostě jen momentálně nemá dost prostředků. Častější případ je ale ten, kdy si nedokáže uvědomit hodnotu služby nebo produktu. Dobrý vztah (a zdaleka se to netýká jen vztahů obchodních) musí být založen […]
The post Otázka ceny a hodnoty (nejen) v obchodním vztahu appeared first on Psychologie pro každého .
Ve světě obchodních vztahů slyšíme větu "Je to příliš drahé" až moc často. Ne vždycky je to ale způsobeno samotnou cenou. Někdy klient prostě jen momentálně nemá dost prostředků. Častější případ je ale ten, kdy si nedokáže uvědomit hodnotu služby nebo produktu. Dobrý vztah (a zdaleka se to netýká jen vztahů obchodních) musí být založen na vzájemné důvěře a prospěšnosti, která se neobejde bez kvalitní komunikace.
Časová osa
2:19 - Otázka ceny, hodnoty a dostupných prostředků9:17 - Musí to dávat smysl, jinak je to drahé i zadarmo15:26 - Eliminace následků nebo řešení příčiny?20:27 - Porozumění, zkušenost a uvědomění smyslu26:42 - Oboustranná prospěšnost a shoda nejen v obchodu36:27 - Konzervatismus a obava ze změny39:50 - Jak reagovat na negativní odezvu?
Začněte se rozvíjet ještě dnes!
Studium MBA vám pomůže zlepšit si své manažerské dovednosti.Studium BBA vám pomůže naučit se prodávat, vyjednávat, přesvědčovat a ovlivňovat.Kurz Rekonstrukce identity vám pomůže navrátit sami k sobě, zvládat lépe stres, navazovat zdravé vztahy a naučit se ozdravovat ty nezdravé.
Pravidelná show s experty na téma businessu, psychologie a osobního rozvoje.