
ChatGPT začal experimentovat s vkládáním reklamy do svých odpovědí. A tak moderátoři Jonáš Kucharský a Matěj Schneider v novém dílu podcastu Prompt rozebírají, proč za to společnost OpenAI schytává kritiku.
👇👇👇👇👇👇
Staňte se členy Voxpot Klubu! Přispějete tak na provoz nejen tohoto podcastu, získáte přístup na redakční Discord, k plným článkům a dalším klubovým bonusům. Vstup do Klubu najdete na https://www.voxpot.cz/klub/
👇👇👇👇👇👇
Všichni nějak tušíme, že odpovědi od umělé inteligence musíme brát s notnou dávkou rezervy. Jak byste ale reagovali, kdyby vám váš oblíbený chatbot nabídl místo klasických „halucinací“ podezřelé doporučení různých produktů, mnohdy ani moc nesouvisejících s vaším původním dotazem?
Přesně s tím se v posledních týdnech museli vypořádávat někteří uživatelé ChatGPT. Přes úvodní spekulace, že by mohlo jít o chybu se brzo ukázalo, že společnost OpenAI, která chatbota provozuje, skutečně experimentuje s vkládáním reklamy do jeho odpovědí.
Mezi uživateli jejich služby to vyvolalo velkou bouři. Dostáváme se od velkých příslibů „superinteligence“, která změní trajektorii lidstva, opět k tomu, co umí Silicon Valley nejlépe – k prodeji vaší pozornosti a reklamy?
Jako vždy se i v dnešním díle loučíme zvrhlým generovaným hudebním bangerem: dozvíte se, jak to zní, když v Polsku potkáte ježka u supermarketu.
Shownotes
Plakáty propagující AI v Pentagonu
