Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody 27 | Zákaznický servis a jeho důležitost - Jana z Customo

27 | Zákaznický servis a jeho důležitost - Jana z Customo

Obrázek epizody 27 | Zákaznický servis a jeho důležitost - Jana z Customo

Poslechněte si podcast

30. 7. 2023

1 hod 3 min

Dneska jsme si povídaly s Janou Streichsbierovou o tom, s čím se setkáváme každý den. Tedy o zákaznických službách. Jana se podpoře zákaznického servisu ve firmách věnuje už několik let a čerpá i ze zahraničí, kde několik let žila. Její projekt nese název Customo. Povídaly jsme si o tom, jak se vyvinul vztah zákazník - prodávající za posledních 30 let. Co zákazníky přiměje, aby příště zase přišli k tomu stejnému poskytovateli služeb? Podívaly jsme se na téma i z druhé strany - jak ovlivňuje firemní kultura zákazníky a kdo všechno tvoří zákaznickou zkušenost? A jak to udělat, aby to bylo dlouhodobě udržitelné? Jak my, jako zákazníci můžeme přispět k lepšímu servisu? Probraly jsme i zdravotnictví, státní správu aj. :-) Janu najdete na www.customo.eu a taky na LinkedInu. Předem se omlouvám za horší kvalitu zvuku, ale i tak jsem se rozhodla epizodu vydat, tak přeju příjemný poslech a snad mi to odpustíte.

Popis podcastu

Vítejte u Prolhaný Anny! Jedním z cílů podcastu je tvořit osvětu a otvírat témata, o kterých se ve společnosti málo mluví. Proto tu najdete témata jako např. přirozené porody nebo dopady alkoholu. Mojí další oblíbenou činností je zpovídat hosty, kteří dělají zajímavé věci nebo jsou tak zajímaví, že stačí jejich charizma, které se vám dostane až do uší. To vše občas proložím nějakou odlehčenější epizodou. Děkuji vám za poslechy! annabenedikt.cz