Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Jako hráč jsem amatér. Ale udělal jsem si z golfu doktorát, říká Andrej Halada (166)

Procento Miloše Čermáka

Miloš Čermák

Zpravodajství

Jako hráč jsem amatér. Ale udělal jsem si z golfu doktorát, říká Andrej Halada (166)

Obrázek epizody Jako hráč jsem amatér. Ale udělal jsem si z golfu doktorát, říká Andrej Halada (166)

Poslechněte si podcast

10. 5. 2022

1 hod 18 min

Dovolte otázku. Hrajete golf? Pokud ano, pak ho zřejmě milujete. Tvrdíte, že je to skvělý sport, který nabízí rozumnou míru pohybu v krásném prostředí, a často i ve společnosti zajímavých lidí.

Ovšem pozor, pokud golf nehrajete, pak se nedá vyloučit, že vás tenhle způsob trávení volného času trochu irituje. Že považujete golf za snobskou zábavu lidí, kteří takzvaně neví roupama co dělat. A navíc zabírají jen pro sebe krásné kouty přírody.

Kde je pravda? Bavil jsem se o tom se svým hostem Andrejem Haladou, který právě vydává knížku Český golf. Je to reprezentativní publikace obsahující vše, co o vývoji tohoto sportu po roce 1990 chcete nebo potřebujete vědět.

Nebo někdy i co nechcete vědět, třeba historky o tom, jak složitě se utvářela česká golfová kultura v bouřlivých devadesátých letech, kdy se na hřištích setkávali často i mnozí kontroverzní politici či tehdejší podnikatelé.