
„Jak udělat top závody? Ve sportu prodává úspěch a vlastní prožitek“ – Marek Tesař

Jak se dívat na sport z pohledu marketingu a sportovního byznysu? Co vyprodává největší české závody? Nebo jak udělat, aby měla vaše akce duši? Pozvání do nejnovější epizody podcastu Přes Příkop přijal šéf agentury Raul, který za sebou má angažmá v Sokolu nebo v Českém olympijském týmu, Marek Tesař.
Kam je vyvíjí sportovní marketing? Jaké jsou největší projekty, na kterých pracoval? Dá se stavět komunikace klubů a svazů jen na sociálních sítích? Co vede lidi k tomu, aby platili drahé startovné na masové závody? Jak se snaží propojit sport a umění? Kdyby začínal znovu od začátku, do jakého odvětví by se pustil?
Markův tým stojí za Jizerskou 50, cyklistickými závody Road Classic, nebo Běhej lesy. Jak těžká je organizace a marketingový prodej těchto akcí? Podle čeho se pozná dobrý závod? Jak neustále získávat nové lidi? Nebo co je Markova aktuálně největší výzva?
Přejeme příjemný poslech a nezapomeňte nás sledovat i na Instagramu .