
Jak reklamovat zájezd a na jakou kompenzaci mají zákazníci nárok

O epizodě podcastu
Ubytování bylo horší, než slibovali v katalogu a letadlo mělo zpoždění? Jak reklamovat zájezd a na jakou kompenzaci mají zákazníci nárok, poradí právnička Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska Renata Horáková. Dotazy volejte na 596112266, moderuje Iva Havlíčková.
Všechny díly podcastu Poradna můžete pohodlně poslouchat v mobilní aplikaci mujRozhlas pro Android a iOS nebo na webu mujRozhlas.cz .
Všechny díly podcastu Poradna můžete pohodlně poslouchat v mobilní aplikaci mujRozhlas pro Android a iOS nebo na webu mujRozhlas.cz .
Byla pro vás dovolená zklamáním? Ubytování bylo horší, než slibovali v katalogu a letadlo mělo zpoždění? Jak reklamovat zájezd a na jakou kompenzaci mají zákazníci nárok, poradí právnička Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska Renata Horáková.
Všechny díly podcastu Poradna můžete pohodlně poslouchat v mobilní aplikaci mujRozhlas pro Android a iOS nebo na webu mujRozhlas.cz .
Všechny díly podcastu Poradna můžete pohodlně poslouchat v mobilní aplikaci mujRozhlas pro Android a iOS nebo na webu mujRozhlas.cz .
Popis podcastu
Odborníci vám poradí, jak v konkrétních situacích postupovat.
Všechny díly podcastu Poradna můžete pohodlně poslouchat v mobilní aplikaci mujRozhlas pro Android a iOS nebo na webu mujRozhlas.cz .
Všechny díly podcastu Poradna můžete pohodlně poslouchat v mobilní aplikaci mujRozhlas pro Android a iOS nebo na webu mujRozhlas.cz .