Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody SPM Invest koupila značku pánské módy FERATT: Chceme dopřát mužům top kvalitu a zážitek z nákupu

SPM Invest koupila značku pánské módy FERATT: Chceme dopřát mužům top kvalitu a zážitek z nákupu

Obrázek epizody SPM Invest koupila značku pánské módy FERATT: Chceme dopřát mužům top kvalitu a zážitek z nákupu

Poslechněte si podcast

19. 3. 2025

25 min

O epizodě podcastu

Investiční skupina SPM se stala stoprocentním vlastníkem tradiční české značky prémiové pánské módy FERATT. A hostem podcastu HROT byla Karin Lauková, vedoucí retail divize investičního fondu SPM. Podle Laukové se firma připravuje na expanzi a modernizaci včetně rozvoje e-commerce a otevření nových poboček.FERATT je prý tradiční česká značka, která se odlišuje od levné a rychlé módy dostupné na online tržištích. Společnost chce i nadále poskytovat osobní poradenství, vysokou kvalitu materiálů a střihů a zážitek, který internetové obchody nemohou nahradit. „Věříme, že zákazníci stále hledají osobní přístup a prvotřídní kvalitu. Naše investice do Feratu pomůže posílit jeho pozici mezi lídry na trhu pánské módy,“ říká Lauková.Aktuálně má Feratt 15 prodejen – většinou na Moravě a ve východních Čechách. SPM však vidí velký potenciál v rozšíření do západních Čech – jedním z prvních cílů je Plzeň. Vedle fyzických prodejen se firma chystá posílit e-commerce, která zatím nebyla plně využita.„Chceme vytvořit strategii, která zákazníkům umožní propojení online a offline světa. Cílem je, aby si zákazník mohl vybrat online, ale osobně si zboží vyzkoušet, případně využít služeb našich poradců,“ vysvětluje Lauková.SPM Invest v minulosti získala většinový podíl ve společnosti Danidarks, pod kterou spadá značka Pietro Filipi. Zatímco Ferat se specializuje na pánskou módu, Pietro Filipi se bude nově soustředit výhradně na dámskou módu „Vidíme velkou synergií mezi oběma značkami. Každá má svůj směr a cílovou skupinu, ale společně představují českou prémiovou módu,“ doplňuje Lauková.

Investiční skupina SPM se stala stoprocentním vlastníkem tradiční české značky prémiové pánské módy FERATT. A hostem podcastu HROT byla Karin Lauková, vedoucí retail divize investičního fondu SPM. Podle Laukové se firma připravuje na expanzi a modernizaci včetně rozvoje e-commerce a otevření nových poboček.

FERATT je prý tradiční česká značka, která se odlišuje od levné a rychlé módy dostupné na online tržištích. Společnost chce i nadále poskytovat osobní poradenství, vysokou kvalitu materiálů a střihů a zážitek, který internetové obchody nemohou nahradit. „Věříme, že zákazníci stále hledají osobní přístup a prvotřídní kvalitu. Naše investice do Feratu pomůže posílit jeho pozici mezi lídry na trhu pánské módy,“ říká Lauková.

Aktuálně má Feratt 15 prodejen – většinou na Moravě a ve východních Čechách. SPM však vidí velký potenciál v rozšíření do západních Čech – jedním z prvních cílů je Plzeň. Vedle fyzických prodejen se firma chystá posílit e-commerce, která zatím nebyla plně využita.„Chceme vytvořit strategii, která zákazníkům umožní propojení online a offline světa. Cílem je, aby si zákazník mohl vybrat online, ale osobně si zboží vyzkoušet, případně využít služeb našich poradců,“ vysvětluje Lauková.

SPM Invest v minulosti získala většinový podíl ve společnosti Danidarks, pod kterou spadá značka Pietro Filipi.

Zatímco Ferat se specializuje na pánskou módu, Pietro Filipi se bude nově soustředit výhradně na dámskou módu „Vidíme velkou synergií mezi oběma značkami. Každá má svůj směr a cílovou skupinu, ale společně představují českou prémiovou módu,“ doplňuje Lauková.

Popis podcastu

Audio a video obsah od redakce deníku Echo24.cz a Týdeníku Echo. • Echo Porada • Hrot Pavla Štrunce • Echo Salon • Muži za pultem • Výpravy Jiřího Peňáse • Pravda neexistuje TM • Minulost není historie