Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Dubajská čokoláda, kterou testoval i Babiš. Je to fenomén, nestačíme vyrábět, říká majitel Čokoládovny Janek

Dubajská čokoláda, kterou testoval i Babiš. Je to fenomén, nestačíme vyrábět, říká majitel Čokoládovny Janek

Obrázek epizody Dubajská čokoláda, kterou testoval i Babiš. Je to fenomén, nestačíme vyrábět, říká majitel Čokoládovny Janek

Poslechněte si podcast

26. 3. 2025

16 min

O epizodě podcastu

Čokoládovna Janek z Uherského Brodu zažila něco, co připomíná příběh startupového boomu – jen místo aplikace prodávali plněnou čokoládu z Dubaje. Václav Durďák, jednatel a spolumajitel Čokolovny Janek, v rozhovoru popsal, jak globální trend vystřelil jeden jejich produkt do neuvěřitelných čísel. „V únoru nám dubajská čokoláda udělala stejný obrat jako všechny ostatní produkty dohromady za celý loňský únor,“ říká. Přitom na marketing vynaložili meziročně o 80 % méně peněz.Kvůli obrovskému zájmu museli přesměrovat skoro celý tým na jednu čokoládu. „Z 20 lidí ve výrobě dělalo 16 až 17 jen dubajskou čokoládu,“ říká Durďák. Týden v únoru a týden v březnu ji dokonce vůbec neprodávali – nestíhali vyrábět. I tak je dubajská čokoláda nejprodávanějším produktem v historii firmy.Dubajskou čokoládu z Čokoládovny Janek ve videu na svých sociálních sítích ochutnával i Andrej Babiš. A neobešlo se to bez vášnivých reakcí zákazníků. Václav Durďák ale jasně říká, že Čokoládovna Janek nechce být spojována s politikou. To, že expremiér testoval právě jejich výrobek, byla jen náhoda. „My jsme tu zprávu o tom, že si pan Babiš nebo jeho marketingový tým tu čokoládu koupili, dostali od jedné naší odběratelky, která prodávala na čokoládovém festivalu. Že bychom z toho měli vyloženě radost, nebo z toho byli vyloženě smutní, prostě se to stalo, nějak jsme se to snažili odžít," říká Durďák a dodává, že čokoláda podle něj nemá být politikum – je to produkt spojený s radostí, dárky a příjemnými okamžiky.

Čokoládovna Janek z Uherského Brodu zažila něco, co připomíná příběh startupového boomu – jen místo aplikace prodávali plněnou čokoládu z Dubaje. Václav Durďák, jednatel a spolumajitel Čokolovny Janek, v rozhovoru popsal, jak globální trend vystřelil jeden jejich produkt do neuvěřitelných čísel.

„V únoru nám dubajská čokoláda udělala stejný obrat jako všechny ostatní produkty dohromady za celý loňský únor,“ říká. Přitom na marketing vynaložili meziročně o 80 % méně peněz.Kvůli obrovskému zájmu museli přesměrovat skoro celý tým na jednu čokoládu. „Z 20 lidí ve výrobě dělalo 16 až 17 jen dubajskou čokoládu,“ říká Durďák. Týden v únoru a týden v březnu ji dokonce vůbec neprodávali – nestíhali vyrábět.

I tak je dubajská čokoláda nejprodávanějším produktem v historii firmy.

Dubajskou čokoládu z Čokoládovny Janek ve videu na svých sociálních sítích ochutnával i Andrej Babiš. A neobešlo se to bez vášnivých reakcí zákazníků. Václav Durďák ale jasně říká, že Čokoládovna Janek nechce být spojována s politikou. To, že expremiér testoval právě jejich výrobek, byla jen náhoda.

„My jsme tu zprávu o tom, že si pan Babiš nebo jeho marketingový tým tu čokoládu koupili, dostali od jedné naší odběratelky, která prodávala na čokoládovém festivalu. Že bychom z toho měli vyloženě radost, nebo z toho byli vyloženě smutní, prostě se to stalo, nějak jsme se to snažili odžít," říká Durďák a dodává, že čokoláda podle něj nemá být politikum – je to produkt spojený s radostí, dárky a příjemnými okamžiky.

Popis podcastu

Audio a video obsah od redakce deníku Echo24.cz a Týdeníku Echo. • Echo Porada • Hrot Pavla Štrunce • Echo Salon • Muži za pultem • Výpravy Jiřího Peňáse • Pravda neexistuje TM • Minulost není historie