
word of mouth

Mike and The Mechanics: WORD OF MOUTH Fráze word of mouth se často používá ve světě reklamy. Pokud chcete, aby se váš výrobek prodával, musí se o něm v prvé řadě vědět. Povědomí se vytváří kromě reklamy taky prostě jen: through word of mouth. Co to znamená? Tak například - byli jste v nové restauraci a velice vám tam chutnalo, podělíte se s přáteli, ti tam na vaši radu zajdou, a když se jich vrchní ptá, jak se o restauraci dozvěděli, odpoví: word of mouth - někdo nám o tom řekl, nikde jsme to nečetli, slyšeli jsme to. RACHEL: There’s a great movie on in London at the moment. It was made by a small company and they had almost no money to spend on advertising. So when the movie opened, the audiences were really small. But now thousands of people are going to see it. And that’s happened just by word of mouth. Rachel mluví o filmu vyrobeném malou společností s nízkým rozpočtem. Přestože filmu nepředcházela téměř žádná reklama, postupně se to rozkřiklo, a na film teď chodí tisíce lidí. MEERAH: One of my friends works for himself. He makes furniture. But you know he never advertises and his business isn’t even in the phone book. He gets all his customers by word of mouth. Přestože přítel svůj nábytek neinzeruje, nemá o zákazníky nouzi, spokojení zákazníci si to mezi sebou řeknou. CALLUM: I work for a very big company. All the news about what’s happening in the company is written down and passed on through memos or e-mail. No one ever talks to anyone! I find it all very impersonal and rather cold. I’d rather get the information by word of mouth. Callum pracuje pro velkou firmu, kde je styk velice neosobní, všechno se vyřizuje e-mailem, lidi spolu nehovoří, a on by osobně dával přednost ústnímu vyřizování.
Popis podcastu
Doplnění slovní zásoby prostřednictvím anglických textů ze současné populární hudby.