Úvod
Podcasty
Byznys
Podnikatelská mysl: vzestupy a pády českých podnikatelů
Tomáš Páral: Jsme firma, ve které jsou lid...

Podnikatelská mysl: vzestupy a pády českých podnikatelů
Byznys
,
Podnikání
,
Investování
,
Management
Tomáš Páral: Jsme firma, ve které jsou lidé rádi spolu

O epizodě podcastu
Tomáš Páral založil před 15 lety firmu MoroSystems. Ta se dnes věnuje hlavně vývoji softwaru webových aplikací. Ve firmě pracuje téměř 150 lidí a kanceláře mají v Praze, v Brně, v Hradci Králové a v Bratislavě.
Proč začal podnikat? Byla konkurence před 15 lety větší, nebo menší? Co bylo na začátku nejdůležitější, aby se prosadili? Podle jakých hodnot se firmě chovají a vybírají si nové kolegy? Je o jejich software dělaný na míru velký zájem oproti začátkům?
Proč začal podnikat? Byla konkurence před 15 lety větší, nebo menší? Co bylo na začátku nejdůležitější, aby se prosadili? Podle jakých hodnot se firmě chovají a vybírají si nové kolegy? Je o jejich software dělaný na míru velký zájem oproti začátkům?
Tomáš Páral založil před 15 lety firmu MoroSystems. Ta se dnes věnuje hlavně vývoji softwaru webových aplikací. Ve firmě pracuje téměř 150 lidí a kanceláře mají v Praze, v Brně, v Hradci Králové a v Bratislavě.
Proč začal podnikat? Byla konkurence před 15 lety větší, nebo menší? Co bylo na začátku nejdůležitější, aby se prosadili? Podle jakých hodnot se firmě chovají a vybírají si nové kolegy? Je o jejich software dělaný na míru velký zájem oproti začátkům?
Popis podcastu
Podnikatelsko-investiční podcast Podnikatelská mysl vznikl jako projekt majitele poradenské společnosti Sušánka & partneři Janem Sušánkou. Jan Sušánka se za svoji poradenskou praxi potkal s desítkami zajímavých a inspirujících podnikatelů ze segmentu menších a středních firem. Cílem podcastu budou debaty majitelů středních a menších společnosti a také jejich výkonných ředitelů o jejich cestě v podnikání. Co všechno stálo při jejich cestě k úspěchu a jaké vzestupy a pády museli překonat, aby se staly úspěšnými podnikateli. Cílem je předat vám know-how těchto lidí a upozornit na chyby, které při svém podnikání udělali a dnes by se jich vyvarovali.