Úvod
Podcasty
Byznys
Podnikatelská mysl: vzestupy a pády českých podnikatelů
Jan Krišpín: Fotovoltaika je věc, kterou č...

Podnikatelská mysl: vzestupy a pády českých podnikatelů
Byznys
,
Podnikání
,
Investování
,
Management
Jan Krišpín: Fotovoltaika je věc, kterou člověk těžko umí ovládat. Neporučíte větru ani dešti

O epizodě podcastu
Jakou poptávku dnes převážně řeší? Daří se firmám nalézt směr, jak ušetřit na energiích? Jak funguje krátkodobý a dlouhodobý horizont při snaze ušetřit? Jak by s tím měla firma pracovat? Jak se dívá na fotovoltaiku?
Jan Krišpín je od roku 2019 generálním ředitelem EVECO Brno, která se kromě jiného zabývá odpadovým hospodářstvím. Na starosti má navrhování nových efektivních a šetrných procesů, v rámci kterých může firma významně ušetřit. Jeho aktuálním velkým tématem je úspora energií ve firmách.
Jan Krišpín je od roku 2019 generálním ředitelem EVECO Brno, která se kromě jiného zabývá odpadovým hospodářstvím. Na starosti má navrhování nových efektivních a šetrných procesů, v rámci kterých může firma významně ušetřit. Jeho aktuálním velkým tématem je úspora energií ve firmách.
Jakou poptávku dnes převážně řeší? Daří se firmám nalézt směr, jak ušetřit na energiích? Jak funguje krátkodobý a dlouhodobý horizont při snaze ušetřit? Jak by s tím měla firma pracovat? Jak se dívá na fotovoltaiku?
Jan Krišpín je od roku 2019 generálním ředitelem EVECO Brno, která se kromě jiného zabývá odpadovým hospodářstvím. Na starosti má navrhování nových efektivních a šetrných procesů, v rámci kterých může firma významně ušetřit. Jeho aktuálním velkým tématem je úspora energií ve firmách.
Popis podcastu
Podnikatelsko-investiční podcast Podnikatelská mysl vznikl jako projekt majitele poradenské společnosti Sušánka & partneři Janem Sušánkou. Jan Sušánka se za svoji poradenskou praxi potkal s desítkami zajímavých a inspirujících podnikatelů ze segmentu menších a středních firem. Cílem podcastu budou debaty majitelů středních a menších společnosti a také jejich výkonných ředitelů o jejich cestě v podnikání. Co všechno stálo při jejich cestě k úspěchu a jaké vzestupy a pády museli překonat, aby se staly úspěšnými podnikateli. Cílem je předat vám know-how těchto lidí a upozornit na chyby, které při svém podnikání udělali a dnes by se jich vyvarovali.