Úvod
Podcasty
Byznys
Podnikatelská mysl: vzestupy a pády českých podnikatelů
Šimon Srp: V technologiích jsou peníze, je...

Podnikatelská mysl: vzestupy a pády českých podnikatelů
Byznys
,
Podnikání
,
Investování
,
Management
Šimon Srp: V technologiích jsou peníze, je v tom budoucnost a je to zábavné

O epizodě podcastu
Co všechno je potřeba k tomu, aby dokázal zhodnotit, jak si na tom stojí firma obchodně? Co nejvíc zajímá obchodní ředitele? Jací klienti jsou nejlepší? Jak vypadá proces od chvíle, kdy si je firma najde, až po ten výsledek? Pozná problémového zákazníka? Kdy je firma připravena poptat služby společnosti Šimona Srpa?
Šimon Srp se od začátku svého působení v byznysu věnuje obchodu. Je zakladatelem společnosti Simon Says, která se právě na zlepšování obchodních procesů a výsledků zaměřuje.
Šimon Srp se od začátku svého působení v byznysu věnuje obchodu. Je zakladatelem společnosti Simon Says, která se právě na zlepšování obchodních procesů a výsledků zaměřuje.
Co všechno je potřeba k tomu, aby dokázal zhodnotit, jak si na tom stojí firma obchodně? Co nejvíc zajímá obchodní ředitele? Jací klienti jsou nejlepší? Jak vypadá proces od chvíle, kdy si je firma najde, až po ten výsledek? Pozná problémového zákazníka? Kdy je firma připravena poptat služby společnosti Šimona Srpa?
Šimon Srp se od začátku svého působení v byznysu věnuje obchodu. Je zakladatelem společnosti Simon Says, která se právě na zlepšování obchodních procesů a výsledků zaměřuje.
Popis podcastu
Podnikatelsko-investiční podcast Podnikatelská mysl vznikl jako projekt majitele poradenské společnosti Sušánka & partneři Janem Sušánkou. Jan Sušánka se za svoji poradenskou praxi potkal s desítkami zajímavých a inspirujících podnikatelů ze segmentu menších a středních firem. Cílem podcastu budou debaty majitelů středních a menších společnosti a také jejich výkonných ředitelů o jejich cestě v podnikání. Co všechno stálo při jejich cestě k úspěchu a jaké vzestupy a pády museli překonat, aby se staly úspěšnými podnikateli. Cílem je předat vám know-how těchto lidí a upozornit na chyby, které při svém podnikání udělali a dnes by se jich vyvarovali.