Úvod
Podcasty
Byznys
Podnikatelská mysl: vzestupy a pády českých podnikatelů
40: Pavel Milan Černý (Econea) - Nejekolog...

Podnikatelská mysl: vzestupy a pády českých podnikatelů
Byznys
,
Podnikání
,
Investování
,
Management
40: Pavel Milan Černý (Econea) - Nejekologičtější výrobek je ten, který se nevyrobí

O epizodě podcastu
Poslechněte si další díl podcastu
Poslechněte si další díl podcastu Podnikatelská mysl se zakladatelem a "náčelníkem" (CEO) společnosti Econea, Pavel Milan Černý Společnost Econea funguje jako e-shop s tisíci produkty, který se zabývá zdravým a udržitelným životním stylem.
V rozhovoru mimo jiné zazněla tato témata:
👉 Náročnost opuštění po 17 letech obor financí a založení společnosti Econea
👉 Co Pavlovi dalo období, kdy působil ve financích
👉 Co byl klíčový moment pro odchod z financí
👉 Jak se pozná opravdové vyhoření a co člověk prožívá
👉 Co vedlo Pavla k založení společností Econea
👉 Jak se daří firmě měnit svět a inspirovat lidi ke změně podle motta společnosti
👉 Jak těžké bylo podnikat v době krize a co podnikaní Milanovi dalo v době krize
👉 Co musí splňovat produkt za kritéria společnosti Econea, aby ho společnost zařadila do nabídky
👉 Jak přistupují lidé v České republice k ekologii, zdravému životnímu stylu a zatížení přírody chemií
👉 Co se Pavlovi během podnikání nepovedlo a co naopak ano
👉 Plány společnosti do budoucna
Pokud se vám rozhovor líbil, ohodnoťte nás. Můžete se také přihlásit k odběru našeho podcastu v aplikacích, kde posloucháte své oblíbené podcasty.
Popis podcastu
Podnikatelsko-investiční podcast Podnikatelská mysl vznikl jako projekt majitele poradenské společnosti Sušánka & partneři Janem Sušánkou. Jan Sušánka se za svoji poradenskou praxi potkal s desítkami zajímavých a inspirujících podnikatelů ze segmentu menších a středních firem. Cílem podcastu budou debaty majitelů středních a menších společnosti a také jejich výkonných ředitelů o jejich cestě v podnikání. Co všechno stálo při jejich cestě k úspěchu a jaké vzestupy a pády museli překonat, aby se staly úspěšnými podnikateli. Cílem je předat vám know-how těchto lidí a upozornit na chyby, které při svém podnikání udělali a dnes by se jich vyvarovali.