Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody 38: Ondřej Synovec - pokud chcete expandovat do zahraničí musíte nad projektem přemýšlet globálně

38: Ondřej Synovec - pokud chcete expandovat do zahraničí musíte nad projektem přemýšlet globálně

Obrázek epizody 38: Ondřej Synovec - pokud chcete expandovat do zahraničí musíte nad projektem přemýšlet globálně

Poslechněte si podcast

29. 3. 2021

29 min

O epizodě podcastu

Poslechněte si  další díl  rozhovoru
Poslechněte si  další díl  rozhovoru 📞 Podnikatelská mysl s CEO  Signi.com dříve (ISmlouva.cz) Ondřejem Synovcem. Ondra v rozhovoru sdílí zkušenosti s výběrem strategického partnera, kterým se stala Česká spořitelna a rozvoje úspěšného startupu. V rozhovoru mimo jiné zazní:  👉 Rozvoj společnosti za poslední rok 👉 Jak probíhala dohoda o spolupráci s Českou spořitelnou 👉 Vstup minoritního investora do firmy 👉 Kdy by firma měla jít za investorem 👉 Jaký je férový podíl pro Angel investora  👉 Jak přemýšlet nad projektem globálně 👉 Levné chyby Ondřeje Synovce  👉 Budování startupu - emoce musí jít stranou 👉 Cíle Signi pro následující období  👉 Rozdíl mezi úspěšným a neúspěšným projektem Pokud se vám rozhovor líbil, ohodnoťte nás.  Můžete se také přihlásit k odběru našeho podcastu v aplikacích, kde posloucháte své oblíbené podcasty.

Popis podcastu

Podnikatelsko-investiční podcast Podnikatelská mysl vznikl jako projekt majitele poradenské společnosti Sušánka & partneři Janem Sušánkou. Jan Sušánka se za svoji poradenskou praxi potkal s desítkami zajímavých a inspirujících podnikatelů ze segmentu menších a středních firem. Cílem podcastu budou debaty majitelů středních a menších společnosti a také jejich výkonných ředitelů o jejich cestě v podnikání. Co všechno stálo při jejich cestě k úspěchu a jaké vzestupy a pády museli překonat, aby se staly úspěšnými podnikateli. Cílem je předat vám know-how těchto lidí a upozornit na chyby, které při svém podnikání udělali a dnes by se jich vyvarovali.