Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody 25:  Martin Hurych a David Janeček: Napište si, jak vypadá váš aktuální sales proces, zjistíte, co můžete dělat lépe

25: Martin Hurych a David Janeček: Napište si, jak vypadá váš aktuální sales proces, zjistíte, co můžete dělat lépe

Obrázek epizody 25:  Martin Hurych a David Janeček: Napište si, jak vypadá váš aktuální sales proces, zjistíte, co můžete dělat lépe

Poslechněte si podcast

21. 9. 2020

29 min

O epizodě podcastu

Hosty této epizody jsou Martin Hurych a David Janeček, se kterými se bavíme na téma obchod a obchodní strategie.  Martin působil přes 20 let v globálních výrobně-obchodních společnostech kótovaných na burzách v Londýně a Amsterdamu. Dnes pomáhá formám s jejich obchodními strategiemi a akcelerací jejich obchodních a inovačních aktiv. Expertízou Davida jsou sales, obchodní dovednosti a moderní sales proces. Tvrdí, že bez nastaveného sales procesu je lepší se na celý sales rovnou vykašlat.  Jak během koronakrize firmy přemýšleli o obchodu a obchodních strategiích? Jak by měli obchodníci pracovat, aby nebyli vyhořelí a frustrovaní? A co by firmy měly udělat pro to, aby vylepšily svůj sales proces?
Hosty této epizody jsou Martin Hurych a David Janeček, se kterými se bavíme na téma obchod a obchodní strategie.  Martin působil přes 20 let v globálních výrobně-obchodních společnostech kótovaných na burzách v Londýně a Amsterdamu. Dnes pomáhá formám s jejich obchodními strategiemi a akcelerací jejich obchodních a inovačních aktiv. Expertízou Davida jsou sales, obchodní dovednosti a moderní sales proces. Tvrdí, že bez nastaveného sales procesu je lepší se na celý sales rovnou vykašlat.  Jak během koronakrize firmy přemýšleli o obchodu a obchodních strategiích? Jak by měli obchodníci pracovat, aby nebyli vyhořelí a frustrovaní? A co by firmy měly udělat pro to, aby vylepšily svůj sales proces?

Popis podcastu

Podnikatelsko-investiční podcast Podnikatelská mysl vznikl jako projekt majitele poradenské společnosti Sušánka & partneři Janem Sušánkou. Jan Sušánka se za svoji poradenskou praxi potkal s desítkami zajímavých a inspirujících podnikatelů ze segmentu menších a středních firem. Cílem podcastu budou debaty majitelů středních a menších společnosti a také jejich výkonných ředitelů o jejich cestě v podnikání. Co všechno stálo při jejich cestě k úspěchu a jaké vzestupy a pády museli překonat, aby se staly úspěšnými podnikateli. Cílem je předat vám know-how těchto lidí a upozornit na chyby, které při svém podnikání udělali a dnes by se jich vyvarovali.